در دیدار میرحیدری با اشجری مطرح شد

امنیت مردم مرهون تلاش و همت نیروی انتظامی است/شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخواسته از بدنه ملت انقلابی است/این شورا تریبون سخنان صریح مردم، نظام و انقلاب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی استان گیلان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را برخواسته از بدنه ملت انقلابی و ایران اسلامی برشمرد و اضافه کرد: عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بصیرت افزایی، اقناع افکار عمومی و افزایش روحیه و عزت ملی نمایان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: امنیت مردم مرهون تلاش و همت نیروی انتظامی است.۱

 حجت الاسلام مجتبی اشجری در نشست با فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه  پلیس یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برپایی مراسم انقلابی و ملی است، افزود: پلیس گیلان امنیت سازی مناسبی در همایش ها و برنامه ها دارد.

وی با بیان اینکه تجمع کثیر مردمی به واسطه وجود امنیت جامعه است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مظهر حاکمیت ملی است که برای حفظ نظم و امنیت تلاش می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خدمت در ردای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را توفیق عبادت دانست و ادامه داد: جایگاه نیروی انتظامی، جایگاه کسب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و صالحانه به بندگان است.

فرمانده انتظامی استان گیلان  نیز در این نشست با تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس این شورا نیز در این نشست پلیس را خدمتگزار مردم دانسته و گفت: امنیت مردم مرهون تلاش و همت نیروی انتظامی است.

سردار محمدرضا میرحیدری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون سخنان صریح مردم، نظام و انقلاب است.

وی با تصریح براینکه وظیفه برگزاری مراسمات انقلابی و ملی بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: این شورا کانال بیان مواضع و پیام انقلاب اسلامی و ملت ایران اسلامی به جهانیان است.

میرحیدری با تاکید براینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تدبیر حاذقانه امام خمینی(ره) تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: این شورا برای گردهمایی مردم همدل، هم صدا و انقلابی ایران اسلامی در مراسم ملی و انقلابی بسیار تلاش می کند.

وی مردم را مهمترین رکن حکومت اسلامی دانست و یادآور شد: مردم ایران اسلامی و گیلانیان با بصیرت همیشه در برگزاری مراسم های انقلابی و ملی پیش قدم و ثابت قدم هستند.

این مقام ارشد انتظامی استان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ایجاد تریبون های گسترده انقلابی  نقش بسزایی در تحولات اساسی ملی و بین المللی ایفا می کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را برخواسته از بدنه ملت انقلابی و ایران اسلامی برشمرد و اضافه کرد: عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بصیرت افزایی، اقناع افکار عمومی و افزایش روحیه و عزت ملی نمایان است.
tel final1

Share