فرمانده نیروی انتظامی شفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران

امنیت در جامعه مرهون مشارکت مردم است/ خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده نیروی انتظامی شفت تصریح کرد: نکات ناشناخته را برای مردم بازگو کنید و تلاش کنید تا مشارکت مردمی را افزایش دهید زیرا امنیت در جامعه مرهون مشارکت است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ علی صداقت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شفت در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: من از شما خبرنگاران استمداد می طلبم که مرا در ایجاد و حفظ امنیت شهرستان کمک کنید.
photo_2016-08-10_22-11-20
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت, صداقت با بیان اینکه خبرنگاران در عرضه خبر رسالت بزرگی دارند گفت: تلاش کنید تا انعکاس حقایق را واقع تر و کامل تر داشته باشید.

فرمانده نیروی انتظامی شفت تصریح کرد: خبر کامل و درست اعتماد را بیشتر می کند.

وی به جایگاه قلم در قرآن و اینکه قلم در دست افراد شایسته است, اشاره کرد گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند.

وی تاکید کرد: امروز در شرایطی هستیم که دشمن با همه ابزار آمده و شما می توانید دست ما را در برقراری امنیت برای مردم بگیرید.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شفت افزود: با قلم راستین خود در راه دین, برقراری عدالت و هدایت جامعه به سمت اهداف متعالی گام بردارید.

سرهنگ صداقت تاکید کرد: خواسته های نظام را با ایجاد اعتقاد و باور دینی برای مردم تشریح کنید.

فرمانده نیروی انتظامی شفت تصریح کرد: نکات ناشناخته را برای مردم بازگو کنید و تلاش کنید تا مشارکت مردمی را افزایش دهید زیرا امنیت در جامعه مرهون مشارکت است.

صداقت اظهار کرد: من از شما خبرنگاران در ترویج فرهنگ قانونگرایی تقدیر می کنم.

وی افزود: ارتباط و تعامل بین نیروی انتظامی و رسانه همواره بوده و باید تقویت شود تا جامعه ای امن برای شهروندان داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی شفت از ایجاد ایستگاه پلیس و طرح گیلان مطهر در امامزاده ابرهیم شهرستان شفت خبر داد و گفت: پوشیدن لباس نیروی انتظامیبه عشق ایجاد امنیت در جامعه است.

tel final1

Share