افتتاح اخبار ناشنوایان از شبکه باران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل بهزیستی گیلان از افتتاح اخبار ناشنوایان از سیمای مرکز گیلان شبکه باران خبر داد.

nf00223838-3

دکتر محمد رضا پارسی با بیان این خبر گفت : تلویزیون و رادیو به عنوان اصلی‌ترین وسایل ارتباط جمعی است و  از آنجا که رادیو اصولا بر پایه حس شنوایی است و عملا برای ناشنوایان بی‌ استفاده می باشد ، لذا تلویزیون تنها وسیله‌ای است که برای ناشنوایان کارکرد مثبتی را  ایفا کند.

مدیر کل بهزیستی گیلان با اظهار اینکه ناشنوایان نیز جزو افرادی هستند که با توجه به نقص فیزیکی خود مجبورند تلاش بیشتری برای ورود به جامعه کنند تصریح کرد : این قشر از افراد جامعه خواه ‌ناخواه از یکی از اصلی‌ترین امکاناتی که برای دیگر مردم در یک جامعه فراهم است محرومند .

وی افزود :  تلویزیون نقش مهمی در زندگی افراد دارد و با اهمیت‌ دادن به اخبار ناشنوایان از تلویزیون عملا  برای ورود این افراد به جامعه کمک بزرگی می کنیم ،
مدیر کل بهزیستی گیلان با بیان اینکه بایستی زمینه ورود فعالانه ناشنوایان به جامعه را فراهم نمائیم به ضرورت وجود بخش خبری مربوط به ناشنوایان اشاره کرد و افزود: پخش اخبار ناشنوایان از سیمای مرکز گیلان اقدامی بسیار مفید وموثر بود که با همت و تلاش استاندارگیلان محقق شد .

دکتر محمد رضا پارسی در ادامه از همکاری و پیگری مدیر کل صداو سیمای مرکز گیلان و همکاران بخش خبر سیمای  مرکز گیلان تشکر نمود.

tel final1

Share