با شعار حمايت از فوك خزری

استقبال گرم فرماندار و مسئولین ماسال از یک دوچرخه سوار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایرج روغنچی، دوچرخه سوار حامی محیط زیست که با شعار حمایت از فوک خزری مسیر بندر آستارا تا بندر ترکمن را رکاب می زند، در میان استقبال گرم فرماندار و مسئولین شهرستان ماسال، وارد این شهر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دوچرخه سوار بابلسری که با شعار یاد و خاطره ی شهدای مدافع حرم،قصد دارد تمامی شهرستان های کشور را بپیماید، صبح امروز به ماسال رسید.۵۶۸c5120-d90f-455d-acb6-2df6175d04ba

این دوچرخه سوار بهبود یافته ی مازندرانی که تور ایرانگردی خود را با شعار پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و تشویق جامعه به ایرانگردی، از بابلسر آغاز نموده، صبح امروز با استقبال فرماندار شهرستان ماسال به شهر ماسال رسید.

فرماندار ماسال در دیدار با این دوچرخه سوار با تمجید از تلاش ارزشمند وی در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری،‌گفت: اراده و تلاش شما در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحمل دوری از خانواده به مدت طولانی امری ستودنی است.

محمود قاسم نژاد با آرزوی موفقیت برای این رکابزن در عرصه های مختلف ورزش و زندگی اظهار داشت: ترویج فرهنگ گردشگری و ایرانگردی از اهداف ارزشمند دیگر این حرکت فرهنگی است که امیدواریم با موفقیت به پایان برسد.

وی همچنین با بیان اینکه شما با اراده ی قوی خود، فعل “خواستن تواننستن است” را به خوبی صرف نمودید، تصریح داشت: این عزم و اراده ی شما در نجات یافتن از دام اعتیاد با اتکای به ورزش می تواند به عنوان الگویی ارزشمند برای دیگر بیماران مصرف کننده ی مواد مخدر مطرح باشد.

شایان ذکر است میربابایی که ۴۰ سال سن دارد، در سال ۹۲ نیز پس از رهایی دام اعتیاد با اراده‌ای قوی و شعار مبارزه با مواد مخدر به ۲۰استان کشور، سفر کرده بود، و این بار قصد دارد به تمام استان‌های کشور سفر کند و پس از اتمام سفر خود نمایشگاهی از جاذبه های گردشگری تمامی شهرستان های کشور را برپا نماید.

tel final1

Share