توسط سخنگوی فراکسیون

اسامی نمایندگان استان‌ها در شورای مرکزی فراکسیون امید اعلام شد +جدول

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون امید اسامی نمایندگان استانی شورای مرکزی فراکسیون امید را اعلام کرد. هر یک از استان‌هایی که بیش از ۱۰ نماینده عضو در فراکسیون امید داشته باشند، به ازای هر ۱۰ نفر، یک نماینده در شورای مرکزی خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا, اسامی ۳۰ نفر از نمایندگان استانی شورای مرکزی فراکسیون امید از سوی سخنگوی این فراکسیون اعلام شد.IMG15232249

به‌گفته بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون امید درحالی که قرار است اسامی نمایندگان استان‌های البرز، کردستان خراسان جنوبی و همچنین نماینده اقلیت‌های مذهبی در شورای مرکزی فراکسیون امید همزمان با آغاز به کار مجدد مجلس، پس از تعطیلات دو هفته‌ای تابستانی اعلام شود، اسامی ۳۰ نفر از نمایندگان استان‌ها در شورای مرکزی فراکسیون امید اعلام شده است.

بنابر اساسنامه فراکسیون امید، شورای مرکزی این فراکسیون متشکل است از اعضای هیات رییسه فراکسیون به‌علاوه نمایندگان استانی که بر این اساس، هر یک از استان‌ها، در شورای مرکزی فراکسیون یک نماینده دارد و هر یک از استان‌هایی که بیش از ۱۰ نماینده عضو در فراکسیون امید داشته باشند، به ازای هر ۱۰ نفر، یک نماینده در شورای مرکزی خواهند داشت.

اسامی ۳۰ نفر از نمایندگان استانی شورای مرکزی فراکسیون امید که از سوی سخنگوی این فراکسیون در اختیار ایلنا قرار گرفته، به شرح زیر است:

شورای+استان+ها+فراکسیون+امید
tel final1

Share