از لباس نه چندان زیبای کاروان اعزامی ایران به المپیک رونمایی شد!+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،لباس های فرم کاروان اعزامی ایران به المپیک رونمایی شد . انتخاب ها برای روز رژه ، بدترین انتخاب های ممکن به نظر می رسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از خبر انلاین ،لباس های فرم کاروان اعزامی ایران به المپیک رونمایی شد . انتخاب ها برای روز رژه ، بدترین انتخاب های ممکن به نظر می رسند.
۱۶-۷-۲۳-۱۲۸۴۴photo_2016-07-23_12-05-29در مراسمی با حضور کیومرث هاشمی و نماینده شرکت لی نینگ، از لباس های تولید این شرکت برای مسابقات المپیک رونمایی شد. لباس های ورزشی شرکت چینی البته کیفیت نسبتا بدی ندارند و از نظر زیبایی هم بهتر از نمونه های قبلی چون ارکه به نظر می رسند اما بار دیگر برای پوشش روز رژه لباس رسمی و فرم در نظر گرفته شده است. لباس هایی که این بار ترکیب رنگ شان ، فارغ از کیفیت ، بیش از دفعات قبلی به چشم می آید. ترکیب رنگ ها این است:نارنجی ، آبی و سرمه ای. بی شک طراحان خیلی سعی کرده اند که بگویند با ترکیبی از رنگ های روشن ، گروهی با نشاط را به مراسم رژه می فرستند . در پیراهن های مردانه سعی شده از یقه های دیپلماتیک که این روزها با محمدجواد ظریف ، در دنیا شهرت یافته ، استفاده کنند اما ترکیب رنگ ها بقدری جیغ شده که در تن مانکن بی جان ، زار می زند.

طبق معمول مراسم رونمایی ، نکردن لباس ها در تن مانکن ها ، به اندازه کافی بر زشت تر به نظر رسیدن مراسم کمک کرده است اما در حالی که بیشتر کشورهای دنیا برای رژه یا از لباس هایی با المان های سنتی کشورشان استفاده می کنند و یا با لباس های فرم ورزشی شان به رژه می روند ، لباس های این چنین رسمی با یقه های دیپلماتیک ، که نه المان از پرچم ملی ایران دارند ، نه لباسی نزدیک به فضای ورزشی هستند و نه از نظر زیبایی شناسی ، در ترکیب رنگ ها ، در آنها سلیقه ای به نظر می رسد ، قرار است معرف کاروان ایران در مهمترین رژه ورزشی دنیا باشد.

البته هم مردم و هم ورزشکاران به انتخاب های اینچنینی مسئولان ورزش کشور عادت کرده اند. طبق معمول این لباس ها انتخاب چند مدیر در کمیته ملی المپیک هستند و احتمالا هیچ مشاوره ای برای انتخاب طرح ، از طراحان لباس گرفته نشده و شاید تنها پرداخت های پایین مانتوهای خانم های ورزشکار ، اوج ظرافت و سلیقه به کار رفته در تهیه این لباس ها بوده است.

براری نماینده شرکت لی نینگ در گفت و گو با خبرآنلاین گفت:«این لباس ها تولید شرکت ما نیست ، ما فقط البسه ورزشی را تولید کردیم و اصلا لباس فرم رسمی تولید نمی کنیم. این لباس ها را خود کمیته ملی المپیک تهیه کرده است و قرار شد در روز رونمایی از لباس های کاروان ، این لباس ها هم رونمایی شوند . ولی تولید شرکت ما نیستند.»

مسئولان کمیته ملی المپیک می گویند این لباس ها را کمیته فرهنگی تشکیلات تحت نظر کیومرث هاشمی انتخاب کرده اند اما احمد مسجدی ، رئیس این کمیته در حال حاضر در برزیل است و تا این لحظه تلاش خبرآنلاین برای گفت و گو با او به نتیجه ای نرسیده است. کیومرث هاشمی ، رئیس کمیته هم پاسخگوی تلفن همراهش نبود.

photo_2016-07-23_13-11-54 photo_2016-07-23_13-12-00

tel final1

Share