دیارمیرزا گزارش می دهد

ارتش سرخ گیلان موفق به فتح خیبر نشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم های سپیدرود رشت و خیبر خرم آباد عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت برگزار و با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دیدار تیم های سپیدرود رشت و خیبر خرم آباد عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت برگزار و با نتیجه بدون گل به پایان رسید.IMG_4308sepidrood

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, در ابتدای این مسابقه به دلیل گرمای شدید هوا تعداد زیادی هوادار قصد حضور در جایگاه پشت نیمکت تیم خیبر که سایه بود را داشتند که پس از ورود تعدادی از هواداران این مساله سبب درگیری لفظی بین مامورین و هواداران شد.

نیمه اول این بازی در حالی بدون ایجاد موقعیت حساسی بر روی دروازه دو تیم به پایان رسید که به دلیل گرمای شدید هوا توسط داور «کولینگ برگ» داده شد.

 با شروع نیمه دوم سپیدرود با دو تعویض و خروج کعبی و میلاد قربانزاده و ورود محمد دادرسی و محمدرضا مهدوی جان تازه ای گرفت و شرایط بازی رو به نفع خود تغییر داد اما علی رغم فشار و موقعیت های متعددی ایجاد شده به گل دست پیدا نکرد.

از سوی دیگر همزمان با حملات سپیدرود جو ورزشگاه هم از حالت سکوت خارج شد.

با این که سپیدرود در بازی پیش از سوی کمیته انضباطی به دلیل پرتاب بطری جریمه شده است باز هم تعدادی از تماشاگران اقدام به پرتاب بطری به سوی بازیکنان خیبر که در حال گرم کردن هستن می کنند که این مساله باعث اعتراض شدید کادرفنی خیبر شده است.

در ادامه کار حامد حاجتی آخرین تعویص سپیدرود است که به جای میثم فردوسی به میدان بازی می آید.

در نیمه دوم هم شاهد «کولینگ برک » به دلیل گرمای هوا از سوی داور مسابقه بودیم و یگان ویژه نیز پس از مشکلات ایجاده شده برای برقراری امنیت از دقیقه ۷۰ به ورزشگاه ورود پیدا کرد.

تک موقعیت های برای سپدرود با کم دقتی بازکینان در حالی به هدر می رود که بازی و میدان در دست سپیدرود است و خیبر در لاک دفاعی فرو رفته است.

ثابت قدم شهردار رشت میهمان ویژه بازی بود.

tel final1

Share