آلبوم اولین نگاه در رشت رونمایی شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از آلبوم اولین نگاه با حضور سعید علیپوریان در شهر کتاب گلسار رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فرهنگسرای مجازی رشت،از آلبوم اولین نگاه با حضور سعید علیپوریان در شهر کتاب گلسار ساعت ۱۸ عصر رونمایی شد.

«اولین نگاه» ۱۳ قطعه دارد و سعید علیپوریان این آلبوم را با همکاری بهنام شهرکی و آتیلا کاظمیان تهیه کرده است، علیپوریان از ترانه‌های سروده خود در این آلبوم استفاده کرده اما از میان این ۱۳ قطعه، ترانه«کنار تو» سروده حامد صمغ‌آبادی است. همچنین سعید علیپوریان با نوازندگان بنامی در تولید این آلبوم همکاری کرده که می‌توان از میان آن‌ها به نیما رمضان، مسعود همایونی، فرزاد فخرالدینی، بابک شهرکی، هومن نامداری، حسن فرهانی، حسین شریفی، محمد اسدی، شروین شهبازی اشاره کرد.

آلبوم «اولین نگاه» اولین اثر مستقل علیپوریان در عرصه حرفه ای می باشد.

سعید علیپوریان متولد ۱۳۵۷ در رشت، آهنگساز، تنظیم کننده، ترانه سرا، نوازنده و خواننده است که از دوران نوجوانی به فراگیری سنتور نزد استاد داریوش علیزاده پرداخت و پس از آنکه در دانشگاه پذیرفته شد در تهران سنتور را نزد زنده یاد استاد پرویز مشکاتیان به مدت چند سال شاگردی نمود و همزمان به فراگیری آموزش گیتار در نزد یکی از اساتید پرداخت. این موزیسین همچنین از محضر استاد لیلی افشار نیز بهره مند گردید.

سعید علیپوریان گیتار الکتریک را نزد فرزاد فخرالدینی آموخت و کار حرفه ای آهنگسازی و تنظیم را در سال ۸۱ شروع نمود.

وی کتاب شعر  «همه ی احساسات پروانه وار» را در سال ۸۰ منتشر کرد.

tel final1

Share