لاهوتی در نطق میان دستور

آقای وزیر در فصل برداشت برنج، می‌گویید من برنج را ارزان می‎کنم،‌شما چه کاره هستید؟/ «ابتکار» تا مشکل سد شفارود و زباله را حل نکرده به گیلان سفر نکند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاهوتی خطاب به وزیر کشاورزی گفت: شما در فصل برداشت برنج که کشاورز در گرما کار می‌کند و عرق می‌ریزد، می‌گویید من برنج را ارزان می‌کنم،‌شما چه کاره هستید؟ شما باید وزیر راه می‌شدید نه وزیر کشاورزی.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین, مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در جلسه علنی یکشنبه-۳۱ مرداد-در نطق میان دستوری گفت: امروز بحث قراردادهای نفتی مطرح شد.، ظرفیت برداشت های نفتی ما حدود ۲۸ درصد است و اگر یک درصد اضافه شود یعنی ۸ و نیم میلیارد بشکه به برداشت های ما اضافه میشود.notgh lahooti 2

وی افزود: اگر ما امروز سرمایه گذاری نکنیم، فردا نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. اگر در قرار داد هم اشکالاتی وجود دارد باید با مشورت برطرف شود.

این نماینده مجلس دهم با تأکید بر این نکته که ما در میادین مشترک نفتی، منابع و سرمایه نداریم، اظهار کرد: ما در این حوزه نیازمند سرمایه گذاری خارجی هستیم. دولت چگونه مشکل ۶ میلیون بیکار و ۱۵ میلیون پرونده قضایی و… را جمع کند. ما راهی جز این قراردادها نداریم. همان راهی که رهبری فرمودند هک ما باید به رشد اقتصادی ۸ درصد برسیم.

لاهوتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در رابطه با استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: نکته دیگر این که الان استیضاح وزیر آموزش و پرورش در دستور کار است. من از دوستان این سئوال را می‌پرسم که اگر با برداشتن وزیر آموزش و پرورش مشکل این وزارتخانه حل می‌شود این کار را انجام دهید اما والله این گونه نیست. ما در این وزارتخانه مشکل اقتصاد داریم، این مشکل را حل کنید.ما با استیضاح این وزارتخانه را دچار مشکل خواهیم کرد. در تصیم گیری‌ها دقت کنید.

وی همچنین خطاب به وزیر کشاورزی گفت: شما در فصل برداشت برنج که کشاورز در گرما کار می‌کند و عرق می‌ریزد، می‌گویید من برنج را ارزان می‌کنم،‌شما چه کاره هستید؟ شما باید وزیر راه می‌شدید نه وزیر کشاورزی.

این نماینده مجلس دهم در ادامه نطقش در حالی که روی سخنش به ابتکار رئیس سازمان محیط زیست بود، تأکید کرد: سد شفارود که ۱۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و جلوی کارش را گرفتند. مسئله دیگر هم شیرآب‌ه های است که گیلان به این دلیل رتبه دوم سرطان را به خود اختصاص داده است. به شما توصیه می‌کنم تا این دو مشکل را حل نکردید به گیلان سفر نکنید.

tel final1

Share