دیارمیرزا گزارش می دهد

آغاز ثبت نام متقاضیان مشارکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ + جزئیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با عنایت به اجرای عملیات میدانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن از تاریخ ۹۵/۷/۲۵ لغایت ۹۵/۸/۲۵ و به منظور امکان دسترسی و ثبت نام داوطلبان همکاری در اجرای عملیات میدانی سرشماری، سامانه اینترنتی جذب نیروی انسانی بعنوان آمارگیر سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵، به آدرس http://s95.sci.org.ir بطور تمام وقت تا ۹۵/۵/۲۵ قابل دسترس می‌باشد و نیروهای متقاضی می‌توانند به سامانه مراجعه و ثبت نام نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ثبت نام متقاضیان مشارکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ آغاز شد.b7e5f19a51a0b80ac22d4c1774ab5284

با عنایت به اجرای عملیات میدانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن از تاریخ ۹۵/۷/۲۵ لغایت ۹۵/۸/۲۵ و به منظور امکان دسترسی و ثبت نام داوطلبان همکاری در اجرای عملیات میدانی سرشماری، سامانه اینترنتی جذب نیروی انسانی بعنوان آمارگیر سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵، به آدرس http://s95.sci.org.ir بطور تمام وقت تا ۹۵/۵/۲۵ قابل دسترس می‌باشد و نیروهای متقاضی می‌توانند به سامانه مراجعه و ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است ثبت نام در سامانه به‌ منزله تایید نهایی و بکارگیری داوطلب نیست. همچنین جهت ثبت نام نیازی به مراجعه حضوری داوطلب نبوده و در صورت نیاز با آن‌ها تماس حاصل خواهد شد.

الف ـ شرایط و ویژگی‌های عمومی:
۱ـ دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم به بالا.
تبصره ۱ـ متقاضیان دارای مدرک تحصیلی بالاتر از دیپلم در اولویت قرار دارند
تبصره ۲ـ شرایط و ویژگی‌های فوق در زمان بررسی مدارک متقاضیان، بر حسب مورد با اخذ مدرک، انجام مصاحبه و بررسی فرم درخواست همکاری محرز می‌شود.
۲ـ تعهد مشارکت در آموزش و اجرای سرشماری به صورت تمام وقت و مستمر در روزهای تعیین شده.
تبصره ـ متقاضیان بومی ساکن در استان و شهرستان محل اقامت در اولویت قرار دارند.
۳ـ دارا بودن شرایط سنی حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۵سال برای متقاضیان.
۴ـ برخورداری از سلامت جسمانی (بخصوص بینایی و شنوایی) و توان لازم برای انجام عملیات میدانی سرشماری در نقاط شهری و روستایی.
۵-توانایی انجام کار با تبلت
۶- همه متقاضیان باید شئونات اداری، اخلاق حسنه و نظم و انضباط را در محیط کار رعایت نمایید.

ب ـ شرایط و ویژگی‌های اختصاصی:
۱ـ کسب حد نصاب امتیاز در آزمون پایان دوره آموزشی سرشماری.
۲ـ برخورداری از قدرت بیان، اعتماد به نفس، بردباری و حسن اخلاق.
۳ـ متقاضیان آشنا به زبان محلی استان و شهرستان محل اقامت (محل اجرای فعالیت) در اولویت می‌باشند.
۴-توانایی انجام کار با تبلت
۵ـ متقاضیانی که در طرح ها و سرشماری‌های قبلی کشور خصوصاٌ در طرح های آماری و سرشماری های مرکز آمار ایران مشارکت داشته‌اند و عملکرد مطلوبی داشته‌اند، در شرایط مساوی با دیگران در اولویت می‌باشند.

tel final1

Share