رئيس كل دادگستري استان گیلان خبرداد

آغاز بکار شعبه ویژه شورای حل اختلاف مطبوعات در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس کل دادگستری استان با قدردانی از زحمات اعضای شوراهای حل اختلاف و خدمات ارزنده آنان تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف شورای حل اختلاف در جامعه را گسترش فرهنگ صلح و سازش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،شورای سیاستگذاری شوراهای حل اختلاف استان گیلان  به ریاست احمد سیاوش پور ، رئیس کل دادگستری استان  برگزار شد.۲_DSC_0144

احمد سیاوش پور در این نشست باتبریک میلاد امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام  از افتتاح شعب  حل اختلاف در دادگاه تجدید نظر  و دادگاه عمومی و انقلاب رشت در آینده نزدیک خبرداد.

رئیس کل دادگستری استان با قدردانی از زحمات اعضای شوراهای حل اختلاف و خدمات ارزنده آنان تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف شورای حل اختلاف در جامعه را گسترش فرهنگ صلح و سازش است.

سیاوش پور در ادامه با تقدیر از خدمات و اقدامات اعضای شوراهای حل اختلاف به ویژه شعب صلح و سازش خواستار شناسایی و تشویق شعب برتر در امر صلح و سازش در استان شد.وی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به غنای فرهنگی گیلان و با وجود زیر ساختهای قومی و اجتماعی مناسب استان باید اقدامات لازم جهت ایجاد انگیزه مضاعف در راستای افزایش فرهنگ صلح وسازش انجام گیرد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان  با تاکید بر نقش شوراها ی حل اختلاف در کاهش پرونده های قضایی از روسای دادگستری شهرستان های استان خواست تا از ظرفیت شوراها بطور شایسته استفاده نمایند.

این مقام ارشد قضایی در پایان  با تاکید برتخصصی شدن شعب شوراهای حل اختلاف از آغاز بکار شعبه ویژه شورای حل اختلاف مطبوعات خبر داد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین میر محمدی معاون قضایی رییس کل دادگستری استان در امور شوراهای حل اختلاف گیلان گزارشی از عملکرد این شورا در چهارماهه ابتدایی سال ۹۵ با توجه به رویکرد قانون جدید شوراهای حل اختلاف ارائه نمود.

tel final1

Share