آسفالت محورهای روستایی فومن

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس اداره راه و شهرسازی فومن از آسفالت ضربتی محورهای روستایی در فومن خبر داد. نیما شفقی رئیس راه و شهرسازی شهرستان فومن با اشاره به اینکه احداث و بهسازی راه های روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: این اداره نیز رویکرد جدی برای تحقق آن دارد و […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس اداره راه و شهرسازی فومن از آسفالت ضربتی محورهای روستایی در فومن خبر داد.photo_2016-08-16_16-32-42

نیما شفقی رئیس راه و شهرسازی شهرستان فومن با اشاره به اینکه احداث و بهسازی راه های روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: این اداره نیز رویکرد جدی برای تحقق آن دارد و محورهای روستایی شهرستان در دو ماه اخیر به طول ۲۰کیلومتر در روستاهای بویین, ازبر, شالده, حلقه بسته ,.. تثبیت و بهسازی آسفالت شده اند.

وی افزود: معادل ۴ میلیاردتومان برا این پروژه ها هزینه شده و پروژه‌های بهسازی و آسفالت راه های روستایی به طول بیست کیلومتر در روستاهای کمامردخ, شلکه بانان و… با اعتبار پیش بینی شده چهارمیلیارد تومان ادامه دارد.

شفقی این عملیات آسفالت را با هدف بستری مناسب برای تردد روستاییان شهرستان فومن جمعاً بطول ۴۰کیلومتر خبرداد.

وی گفت: توسعه راههای روستایی علاوه بر توسعه اقتصادی ، رشد رفاه عمومی را هم شامل خواهد شد بطوریکه دراین راست اراهداران فومن نسبت به شن ریزی اکثر راههای روستایی فومن و بویژه شن ریزی جاده فومن به شنبه بازار و تکمیل سه دستگاه پل در روستاههای قصاب علیسرا و تازه آبادکلفت و پل سوم قلعه رودخان به انجام رسیده که در هفته دولت افتتاح خواهدگردید.

وی تصریح کرد: از حمایت وزحمات نماینده محترم حاج آقا افتخاری و پپیگیری های مدیرکل راه وشهرسازی آقای مهندس خاوری و حمایت ها وکمک های فرماندار و معاونت فرمانداری کمال تشکر و سپاسگزاری به عمل می آید.

Share