از سوی یگان حفاظت از اراضی سازمان

آزاد سازی ۱۰ هکتار از اراضی ساحلی منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در راستای ساماندهی و آزادسازی حریم ۶۰ متری نوار ساحلی و اراضی ملی منطقه، از سوی یگان حفاظت از اراضی این سازمان و با همکاری نیروهای مرزبانی و نیروی انتظامی ۱۰ کیلومتر از زمین های ساحلی منطقه آزاد انزلی آزاد سازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای ساماندهی و آزادسازی حریم ۶۰ متری نوار ساحلی و اراضی ملی منطقه آزاد انزلی، از سوی یگان حفاظت از اراضی این سازمان و با همکاری نیروهای مرزبانی و نیروی انتظامی ۱۰ کیلومتر از زمین های ساحلی منطقه آزاد انزلی آزاد سازی شد.

۱۲۳۴۵۶۷۸بنابراین گزارش افراد سود جو از طریق دیوار کشی، نصب سیم خاردار و ساخت آلاچیق در روستاهای امین آباد، چپرپرد پایین و جفرود بالا اقدام به تصرف اراضی ملی و نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی کرده اند که با دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی و مرزبانی موانع وساخت و سازهای غیر مجاز ایجاد شده در وسعت ۱۰ کیلومتر از سواحل منطقه معدوم و زمین های مورد تصرف آزاد شده است.

گفتنی است: با تاکیدات انجام گرفته از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان در خصوص برخورد جدی و قانونی با متصرفان اراضی ملی و ساحلی این منطقه زیر ذره بین حفظ و حراست قرار دارند و صیانت از اراضی محدوده با همکاری نهادهای ذیربط از اولویت های سازمان منطقه آزاد انزلی بوده و در این مسیر از همکاری همه شهروندان منطقه به منظور پاسداشت اراضی برای خلق فرصت در جهت توسعه منطقه استقبال می کنیم.

در پایان این گزارش آمده است که مهم ترین اقدامات یگان حفاظت این سازمان در محدوده منطقه آزاد انزلی برخورد با تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم جاده ها، رودخانه ها و ۶۰ متری ساحل دریا، تصرفات اراضی، جلوگیری از برداشت غیرمجاز ماسه و صیانت از جنگل ها و منابع طبیعی محدوده است.

tel final1

Share