فرهاد شوقی

می‌دانیم که مردم از عملکرد شهردار راضی هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شوقی گفت: دغدغه های بنده اشکالاتی است که در کار دیده شده و امیدوارم در نشستی که به صورت حضوری یا تلفنی با شهردار خواهم داشت این موارد برطرف شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرهاد شوقی عضو شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا با تصحیح اظهارات منتسب به خود در خصوص اینکه «حمایت‌های عمومی از شهردار رشت در تصمیمات اعضای شورا چندان تأثیر‌گذار نخواهد بود», تصریح کرد: مگر می‌شود نظرات مردمی که به ما رای دادند و باعث شدند که نماینده آنها در شورا باشیم اهمیت نداشته باشند؟!shoghi_9249

شوقی در ادامه یادآور شد: آنچه که بنده گفته بودم این بوده که ما اعضای شورا هم با مردم در ارتباط هستیم و این را هم می‌دانیم که مردم از عملکرد شهردار راضی هستند و همچنین میزان رضایتمندی آها جقدر است.

وی افزود: آنچه که باید مدنظر قرار گیرد این است که اطلاعات ما نسبت به عموم مردم نسبت به عملکرد شهردار بیشتر است به دلیل اینکه ما بر روی عملکرد شهرداری نظارت داریم.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه متاسفانه اشتباهات و تخلفاتی نیز صورت گرفته است, یادآور شد: شخص اول هر دستگاهی باید مسئولیت خطا و اشتباهات را بپذیرد البته گاهی اوقات ممکن است اشتباه توسط یکی از پرسنل انجام شود ولی اکثریت اعضای شورا بر این اعتقادند تخلفاتی رخ داده که در برخی از این اشتباهات آقای ثابت قدم نیز نقش داشته اند.

شوقی تصریح کرد: اعتقاد من بر این است که باید بر مبنای اسناد, مدارک و اطلاعات تصمیم درست بگیریم و در این راستا نظرات مردم می تواند یاری دهنده‌ی اعضای شورا باشد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر رشت در ادامه گفت: به شخصه سعی کرده ام در تصمیماتم خدا را در نظر بگیریم.

شوقی افزود: علاوه بر انتقاداتی که طی چند وقت اخیر مطرح کرده ام بسیاری از انتقاداتم را بدون اینکه رسانه ای کنم به شخص آقای شهردار انتقال داده ام تا وضعیت شهرداری و شهر در آرامش باشد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه در گفتگو با شهردار و توضیحات ایشان در خصوص برخی موارد قانع شده است, متذکر شد: در خصوص جلسه فردا و برگزاری استیضاح شهردار رشت هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ام  و باید فردا اظهارات شهردار رشت را بشنوم.

وی با بیان اینکه در طرح سوال از شهردار رشت از پاسخ های ثابت قدم قانع شده بودم اظهار کرد: طی یک هفته اخیر موارد جدیدی مطرح شد و شاید قبل از برگزاری جلسه استیضاح با صحبتی که با آقای ثابت قدم خواهم کرد دغدغه های بنده برطرف شود.

شوقی افزود: دغدغه های بنده اشکالاتی است که در کار دیده شده و امیدوارم در نشستی که به صورت حضوری یا تلفنی با شهردار خواهم داشت این موارد برطرف شود.

عضو شورای شهر رشت در ادامه گفت: مدیران شهرداری در حوزه نظاراتی به ما کمک می کنند و اطلاعاتی در خصوص عملکرد شهرداری به ما ارائه می دهند.

شوقی خاطرنشان کرد: در جلسه فردا دو اتفاق ممکن است رخ دهد. یا اینکه اعضای شورا از پاسخ های ثابت قدم قانع نخواهند شد و فرد دیگری معرفی خواهد شد و یا اینکه با توجه به گلایه های هر ۱۵ عضو شورا در خصوص عملکرد ایشان فرصتی یک یا دو ماهه به ایشان داده خواهد شد تا عملکردشان بر مبنای انتظارات بحق اعضای شورا در خصوص اجرای پروژه ها, روند اخذ مجوزها و سایر مباحث نظیر مشکلاتی که توسط بازرسی استان در خصوص عملکرد شهردار ارائه شده برطرف گردد تا دیگر شاهد اشتباهات و تخلفات نباشیم.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه اعضای شورا به دنبال بهبود شرایط شهر هستند اظهار کرد: همه به دنبال بهتر کردن شرایط هستیم.تصمیم اعضا فارغ از اینکه برکناری شهردار رشت باشد یا اعطای فرصت چندماهه به او برای اصلاح روند کاری, تنها برای بهتر کردن شرایط شهرداری است.

شوقی در پایان گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو که ممکن است اساسا خیرخواه شهردار نیز نباشند در فضای مجازی مطالبی را مطرح کرده اند که اکثریت آن دروغ است و این مساله باعث دلخوری پرسنل شهرداری و اعضای شورا می شود, باید بدانیم که هرچقدر در یک فضای آرام و منطقی تصمیم گیری شود برای آینده شهر بهتر خواهد بود.

tel final1

Share