نماینده مردم رشت

رسانه‌ها دلسوز جامعه هستند/جامعه ای زنده است که رسانه زنده داشته باشد/رسانه‌ها دیروز به شهرداری رشت کمک کردند و صدای مردم را به شورای شهر رساندند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت نقد درست و صحیح رسانه ها را سبب رشد و ترقی جامعه دانست و گفت: زمانی شاهد رشد جامعه خواهیم بود که دیدبانی هوشمند بتواند ما را رصد کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در اولین همایش پیاده روی خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان که صبح امروز برگزار شد, اظهار کرد: جامعه ای زنده است که رسانه زنده داشته باشد.
photo_2016-08-06_12-08-24
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, نماینده مردم رشت نقد درست و صحیح رسانه ها را سبب رشد و ترقی جامعه دانست و گفت: زمانی شاهد رشد جامعه خواهیم بود که دیدبانی هوشمند بتواند ما را رصد کند.

وی رسانه ها را دلسوز جامعه و افرادی مطمئن نام برد و افزود: نیاز داریم جامعه مطبوعاتی به مسئولین کمک کنند.

جعفرزاده تصریح کرد: با همه سختی هایی که جامعه رسانه ای دارد اما اگر دل ها را به یکدیگر نزدیک کنیم اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

نماینده مردم رشت به استیضاح شهردار رشت اشاره کرد و گفت: رسانه ها دیروز به شهرداری رشت کمک کردند و صدای مردم را به شورای شهر رساند و شورا نیز به مراتب آن تصمیم خوبی توانست بگیرد.

وی در پایان گفت: جامعه رسانه ای را دوست داریم و می دانم که مشکلات صنفی زیادی دارید اما این قول را می دهم تمام توانم را در مجلس جهت رفع مشکلی صنفی خبرنگاران بگذارم.

گفتنی است اولین همایش پیاده روی خبرنگاران و جامعه بزرگ رسانه گیلان صبح امروز جمعه به مناسبت روز خبرنگار برگزار و جوائز نفیسی به قید قرعه اهدا شد.

tel final1

Share