طی ابلاغیه ای خطاب به معاونین, مدیران مناطق, سازمانها و ادارات تابعه شهرداری رشت اعلام شد

ابلاغیه تاریخی شهردار رشت برای جلوگیری از شائبه استفاده از امکانات شهرداری در انتخابات

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار جوان رشت صدور ابلاغیه ای خطاب به مدیران شهرداری در خصوص انتخابات سال آینده شوراها بار دیگر نشان داد که در برخورد با سواستفاده ابزاری از امکانات شهرداری به نفع یک جریان خاص ثابت قدم است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از اتهامات همیشگی مخالفان شهردار رشت این بوده که آنها همواره شهرداری را به سیاسی کاری متهم کرده اند اما ثابت قدم در دوران تصدی گری خود بر شهرداری رشت بارها اعلام کرد که با هرگونه سیاسی کاری مخالف است, شهردار جوان رشت این بار با صدور ابلاغیه ای خطاب به مدیران شهرداری در خصوص انتخابات سال آینده شوراها بار دیگر نشان داد که در برخورد با سواستفاده ابزاری از امکانات شهرداری به نفع یک جریان خاص ثابت قدم است.IMG_0828sabet

در نامه شهردار رشت که رونوشت آن به مقامات ارشد سیاسی گیلان نیز ارسال شده, آمده است:

معاونین محترم, مدیران محترم مناطق, سازمانها و ادارات تابعه شهرداری رشت

با سلام

احتراما بدینوسیله اعلام می دارد حسب این مکاتبه و جهت جلوگیری از شائبه استفاده ابزاری یا هرگونه بهره برداری روانی و تبلیغی کلیه معاونین و مدیران شهرداری رشت که قصد حضور در انتخابات شوراهای اسلامی سال آینده را دارند, حداکثر تا تاریخ ۳۰/۶ /۹۵ می بایست از سمت سازمانی فعلی(پست مرتبط) استعفا دهند. بدیهی است در صورت عدم رعایت موضوع فوق امکان پذیرش استعفا پس از این تاریخ میسر نمی باشد. مراتب جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می گردد.

۳d475107-77ab-441a-9900-cef24fbed693

tel final1

Share