حاشیه ای که در مراسم افتتاح خط ویژه اتوبوس رشت رقم خورد

BRT رشت افتتاح شد/ثابت قدم:باب گفتگو باز است و نیاز به یاغی گری نخواهد بود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار رشت تصریح کرد: هرکس مسئولیتی در شهر بر عهده می‌گیرد بر حسب قسمی که خورده باید منافع عمومی را بر منافع خصوصی ترجیح دهد. باب گفتگو باز است و نیاز به یاغی گری نخواهد بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پروژه خط ویژه اتوبوس رشت صبح امروز با حضور مسئولان و اصحاب رسانه افتتاح شد.۱۴۳۲۴۵۵۹۵۶۳۴۰_۴۳۸۵۰

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, این پروژه با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان و با هدف هدف کاهش آلودگی هوا، کاهش ترافیک و کاهش تردد خوروهای تک سرنشین اجرایی شده و از خیابان امام خمینی آغاز و تا میدان گیل ادامه دارد.

در این مراسم و در پایان صحبت های جمشیدپور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت شهروندی که به ظاهر راننده تاکسی به نظر می رسید با صدای بلند و معترضانه گفت:«این پروژه شما فقط روی کاغذ قابل اجرا است و هیچ چیز آن استاندارد نیست و با افتتاح آن تنها مشکلی بر مشکلات شهر افزوده می‌شود»
در این لحظه با دخالت نیروی انتظامی این فرد را به بیرون از مراسم هدایت شد در حالی که تا دقایقی مراسم از حالت عادی خارج شده بود, رضا رسولی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا اظهار کرد: اگر این فرد اگر گماشته نشده باشد باید به حرف‌هایش گوش دهیم.

 محمد علی ثابت قدم نیز در این مراسم ضمن تشکر از همکاری مردم و شورا و نماینده دولت گفت: چرخ توسعه در رشت به حرکت در آمده است.

شهردار رشت تصریح کرد: هرکس مسئولیتی در شهر بر عهده می‌گیرد بر حسب قسمی که خورده باید منافع عمومی را بر منافع خصوصی ترجیح دهد.

وی افزود: فارغ از نیت ها و پشت پرده هایی که برای جلوگیری از توسعه شهر تمام تلاش خود را به کار گرفته اند باید بگویم که این کارها فقط بادی هستند که نمی‌توانند جلوی حرکت چرخ توسعه رشت را بگیریند.

شهردار رشت در پایان با تشکر از اصحاب رسانه گفت: باب گفتگو باز است و نیاز به یاغی گری نخواهد بود.

photo_2016-06-24_12-11-07 photo_2016-06-24_12-11-13
tel final1

Share