مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

۲۲۴ مدرسه استان میزبان مسافران فرهنگی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۲۲۴ مدرسه به تعداد هزار و ۷۵۷ کلاس آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی در ایام تابستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ،مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به آغاز طرح اسکان تابستانی فرهنگیان، اظهار کرد: ۳۳ پایگاه ستاد اسکان فرهنگیان در گیلان تشکیل شده که ۲۲۴ مدرسه به تعداد هزار و ۷۵۷ کلاس آماده پذیرایی از مسافران فرهنگی در ایام تابستان است.hajati_1317

وی افزود: از این تعداد کلاس‌های مذکور ۳۷ کلاس «ویژه»، ۷۲۴ کلاس «الف» و ۹۴۶ کلاس درجه «ب» آماده خدمت رسانی به فرهنگیان است و این در حالی است که تعداد کلاس‌های در نظر گرفته شده ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

حاجتی با اشاره به افزایش کیفیت کلاس‌ها، گفت:۶۲۱ نفر عامل اجرایی وظیفه خدمت‌رسانی به فرهنگیان را برعهده دارند و این عزیزان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بیان نظرات خود با شماره تلفن ۳۳۳۳۳۶۰۶ تماس بگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه طرح اسکان تابستانی فرهنگیان از ۲۵ خرداد آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد، تصریح کرد: از آغاز طرح اسکان تابستانی فرهنگیان ۲۰۵۰ نفر به تعداد ۵۷۴۰ نفر روز در کلاس‌های برگزیده اسکان یافتند.

tel final1

Share