جانشین فرمانده سپاه

۱۰۰ هزار موشک از لبنان آماده پرتاب به سمت رژیم‌صهیونیستی است/فصل تسلط صهیونیست ها و آمریکائی ها بر جهان اسلام در حال پایان است/به رژیم های مرتجع هشدار می دهم که بازی کودکانه با دم شیر را کنار بگذارید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین فرمانده سپاه گفت: امروز مسلمانان برای سی و هفتمین بار در حال پرده برداری و رونمایی از یک مظلومیت ۹۹ ساله در تاریخ هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر ،سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه همزمان با روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: امروز موازنه قدرت به نفع مسلمانان و جهان اسلام در حال تغییر است.

salami4000233_PhotoAوی افزود: پیام ها، زمینه ها و تصاویر زیبایی از شکل گیری یک تمدن نوین اسلامی مشاهده می شود، امروز نهرهای خروشان و جوشان مسلمانان در حال اتصال جوشان و خروشان به یکدیگر است.

سلامی ادامه داد: امواج پیوسته ای از فریاده های بلند مسلمانان در نقاطی که ممکن است و فریادهای خاموش مومنان در جایی که رژیم فرسوده و سرسپرده امکان خروش و فریاد مسلمانان را نمی دهند، علیه یک جنایت کهنه در تاریخ حیات بشر و به خصوص جهان اسلام در حال شکل گیری است.

وی گفت: امروز مسلمانان برای سی و هفتمین بار در حال پرده برداری و رونمایی از یک مظلومیت ۹۹ ساله در تاریخ هستند. در حال رونمایی از یک جنایت طولانی مدت که توسط تقاطع آرزو و استراتژی قدرتهای بزرگی همچون آمریکا و انگلیس و متحدان منطقه ای آنها بر ملت بی دفاع و مظلوم فلسطین روا داشته شده است.

سلامی افزود: داستان غم انگیز محروم کردن یک ملت ریشه دار در تاریخ از سرزمین خود و کاشتن بذر یک رژیم تصنعی و جعلی که به تجارت جنایت در عالم مشغول است، ماجرا دقیقاً از یکصد سال پیش آغاز شد. از سال ۱۹۱۶ میلادی که انگلیس و فرانسه در یک قرارداد سری به نام «سایس پیکوت» با چشم انداز فروپاشی امپراتوری عثمانی به تقسیم جهام اسلام و دنیای عرب بین خود پرداختند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: انگلستان آن روز که بریتانیا نامیده می شد، فلسطین، اردن و بخش هایی از عراق را تحت تسلط و قیمومیت خود درآورد و فرانسه، لبنان، سوریه و بخش هایی از شمال عراق را تحت کنترل و اداره و استعمار خود درآورد و این واضح ترین و آشکارترین توطئه ای بود که جهان غرب برای تسلط بر هویت فرهنگی و استقلال سیاسی در پیش گرفت.

سردار سلامی گفت: این آغاز ماجراهای غم انگیز بعدی بود که جهان اسلام را از هویت خود تهی می کرد و ثروت های مادی و معنوی مسلمانان را توسط استعمار انگلیس، فرانسه و آمریکا میسر می ساخت.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: پس از آن بالفور نخست وزیر وقت انگلیس در سال ۱۹۱۷ اعلامیه تشکیل دولت صهیونیستی یهودی در فلسطین را صادر کرد. این آغاز ماجرای حیرت انگیز، شوم و هولناکی است که بر ملت فلسطین و بخش های دیگری از جهان اسلام گذشت.

سردار سلامی اظهار داشت: پس از اعلام این اعلامیه رئیس جمهور وقت آمریکا آن را تایید کرد و کنگره آمریکا را تصویب نمود این نشان می دهد رژیم صهیونیستی محصول مشترک سیاست های راهبردی آمریکا و انگلیس در جهان اسلام است. سیاست هایی که تحت تاثیر نقشه راه آن جهان اسلام باید عقب مانده، افسرده و وابسته به سیاست های آمریکا عمل می کرد.

وی گفت: پس از آن در ۱۹۲۲ انگلیس که قیومیت فلسطین را بر عهده گرفته بود فلسطین را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم کرد، بخش شرقی آن اردن به عنوان یک دولت تازه تاسیس و بخش غربی آن را در اختیار صهیونیست ها قرار داد.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: رژیم پیر انگلیس که همواره عامل اصلی مصیبت های جهان اسلام و حتی بشریت بوده است با تشکیل ارتش سری صهیونیست ها با عنوان «هاگانا» هسته های ترور را شکل داد. یهودیانی که در آن سرزمین مستقر بودند، حداکثر به ۸۰ هزار نفر در مقابل میلیون ها فلسطینی می رسیدند.

سردار سلامی ادامه داد: جوخه های ترور فلسطینی ها را ترور می کردند و همزمان اجازه مهاجرت یهودیان از سراسر جهان به فلسطین صادر شد به تدریج ترکیب جمعیتی فلسطین با آواره شدن فلسطینی ها از یک سو و غلبه جمیعت صهیونیست ها از سوی دیگر بر هم خورد تا سال ۱۹۴۸ صهیونیست ها با حاکمیت بر سازمان ملل اعلامیه رسمی حاکمیت دولت یهود بر سرزمین فلسطین را صادر کرد و ۱۱ دقیقه بعد از صدور این اعلامیه رئیس جمهور آمریکا رسما تاسیس دولت یهود در سرزمین فلسطین را تایید کرد.

وی اظهار داشت: متاسفانه رژیم پهلوی نیز اولین کسی بود که موجودیت این رژیم نحس را پذیرفت در سال ۱۹۴۸ به بعد که رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از اضلاع هندسه منافع راهبردی آمریکا در جهان اسلام به شمار می رفت جنگ های متعددی بین اعراب و رژیم صهیونیستی که از طریق آمریکا حمایت می شد، صورت گرفت.

سردار سلامی اظهار داشت: در سال ۱۹۷۳ زمانی که رژیم های عرب تصمیم گرفتند با اسرائیل بجنگند و در ابتدا ابتکار عمل را دست گرفتند آمریکا با ارسال نیروهای نظامی موازنه را به نفع رژیم صهیونیستی برقرار کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی ایالتی منفصل از ایالات آمریکا است که بر پهلوی مسلمانان فرو رفته است.

وی با اشاره به روند نگران کننده و ناامید کننده تسلط صهیونیست ها بر فلسطین پیش از پیروزی انقلاب اسلامی گفت:همه روسای جمهوری آمریکا از رژیم صهیونیستی به عنوان دوستی فراتر از پیوندهای راهبردی بلکه دوست و متحدی ایدئولوژیک یاد کردند و آن را به عنوان دارایی راهبردی خود تلقی کردند و این نقشه راهبردی خود را برای بر تسلط بر خاورمیانه طبق دوستی با اسرائیل تنظیم کردند.

سردار سلامی گفت: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد اسرائیل بزرگترین ناو هواپیمابر آمریکا در جهان اسلام است که نه غرق می شود ونه به پرسنل آمریکایی نیازمند است.

سلامی گفت: پس از انقلاب، روندها معکوس شد. رژیم صهیونیستی که در ۱۹۸۲ با یک برآورد غلط جنوب لبنان را به اشغال خود درآورد و بزرگترین جنایت تاریخ بشر را در اردوگاه صبرا و شتیلا با قتل عام هزاران فلسطینی کامل کرد، اینبار با عکس العمل قاطع و به موقع انقلاب اسلامی و تشکیل یک نیروی جدید جهادی به نام حزب الله در لبنان در چمبره اولین و یکی از داغترین شکست های تاریخ قرار گرفت.

وی افزود: ماجراها نشان داد که فصل تسلط صهیونیست ها و آمریکائی ها بر جهان اسلام در حال پایان است. آنها متوجه شدند که باید تغییر جهت و تغییر آهنگ و تغییر سیاست دهند اما آنچه اتفاق افتاد خوشبختانه نشانگر فروزش شغله های فروزانی از امید برای بازیابی هویت و ملیت مجدد فلسطین و محو رژیم صهیونیستی از جغرافیای سیاسی عالم خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: آنچه اتفاق افتاده است امروز نشان دهنده گردش موازنه قدرت است، انقلاب سنگ فلسطین، امروز به انقلاب موشک تبدیل شده است، معماهای امنیتی در مقابل رژیم صهیونیستی نه تنها کاهش نیافته است بلکه هر آنچه دنیای استعمار و آمریکایی ها و اروپایی ها تلاش کردند با ایجاد تفرقه های خونین در جهان اسلام و انحراف جهان اسلام از توجه به کانون جنایت و فتنه یعنی رژیم صهیونیستی یک سیاست انحراف آمیزی را اتخاذ کنند، اما همچنان فلسطین به عنوان پاره تن اسلام در مرکز توجهات انقلاب اسلامی قرار دارد.

سلامی گفت: اولین فرار صهیونیست ها در سال ۲۰۰۰ میلادی در جنوب لبنان اتفاق افتاد که جوانان حزب الله ملهم از انقلاب اسلامی که امروز به افتخار بزرگ جهان اسلام و دنیای عرب و حتی بشریت تبدیل شدند، توانستند با حملات پی در پی ارتش به ظاهر شبه افسانه ای تاریخ رژیم صهیونیستی را که به قدرت بلامنازع ظاهری امپراطوری آمریکا و حمایت های سیاسی متحدان و شرکای مرتجع عربی خود متکی هستند را در هم بشکنند و این طلیعه دمیدن یک فجر و صبح روشن برای ملت فلسطین و جهان اسلام شد.

وی تصریح کرد: جنگ های ۳۳ روزه، نبردهای ۲۲ روزه و ۱۱ روزه و ۵۱ روزه بین حزب الله و نیروهای جهادی فلسطین از یک سو و رژیم صهیونیستی از سوی دیگر و نتایج خفت‌بار آن نشان داد که دیگر فضایی برای تنفس امن رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

جانشین فرمانده سپاه گفت: امروز به فضل الهی ظرفیت امحاء و محو و فروپاشی رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری فراهم شده است. فقط در لبنان بیش از ۱۰۰هزار موشک آماده پروازند تا هر زمان که اراده شود و مصلحت دیده شود و اگر رژیم صهیونیستی بخواهد با برآورهای غلط دوباره به تکرار خطاهای گذشته دست بزند، این موشک ها سینه فضا را بشکافند و بر قلب رژیم صهیونیستی فرود آیند و مقدمات یک فروپاشی بزرگ را در عصر جدید فراهم آورند.

سلامی افزود: ماجرا فقط به ۱۰۰هزار موشک کاشته شده در سرزمین لبنان خلاصه نمی شود. در سرزمینی که تحت اشغال رژیم صهیونیستی است که روزگاری فقط با سنگ فلسطینیان به نبرد با سربازان جنایت کار این رژیم می پرداختند، امروز تمام آن سرزمین تحت اشغال که محل سکنای صهیونیست ها است، نقطه تقاطع آتشی است که از کرانه باختری و نوار غزه و شمال فلسطین اشغالی می تواند تمام این سرزمین از نهاریا تا نتانیا و تلاویو یا هر نقطه دیگر از فلسطین اشغالی اعم از حیفا را مورد اصابت قرار دهد و این همان ابهام و معمای عظیمی است که در مقابل رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: ده ها هزار موشک دیگر با قدرتهای تخریب دلخواه و قدرتهای وسیع و بردهای بلند در اقصی نقاط عالم اسلام کاشته شده است. فقط منتظر دستورند تا با فشار یک ماشه یک نقطه نحس و سیاه از جغرافیای سیاسی جهان برای همیشه محو شود.

جانشین فرمانده سپاه گفت: ماجرا به اینجا هم ختم نمی شود، امروز متفاوت از گذشته، ظرفیت محو و فروپاشی این رژیم در روی زمین هم شکل گرفته است. رژیم صهیونیستی فاقد عمق راهبردی دفاعی است. دارای عمق دفاعی راهبردی نیست. رژیمی که در بخشی از نقاط فقط ۲۴ یا ۱۴ کیلومتر عرض دارد، با یک هجوم از روی زمین کمرش خواهد شکست.

سلامی خاطرنشان کرد: امروز در جهان اسلام ظرفیت بازیابی مجدد سرزمین فلسطین از رژیم صهیونیستی فراهم شده است و بار دیگر اگر این رژیم دست به خطا بزند، به احتمال قریب به یقین تمام سرزمین تحت اشغالی او توسط مسلمانان مجاهدی که آماده حمله هستند و شیرهای در کمین، اشغال خواهد شد. این واقعیت جدیداً شکل گرفته است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی همانند بخشی از رژیم های مرتجع امروزی حاکم بر بخشی از بلاد اسلامی که آنها را می شناسید بر قدرت نظامی آمریکا تکیه کرده اند، بدانند که فصل توانایی آمریکا برای حمایت و بقاء رژیم هایی که منفور هستند خاتمه یافته است. اگر چنین نبود باید آمریکا می توانست از رژیم شاه، فرعون مصر، تونس، لیبی و از دیگران حمایت کند. آمریکا امروز در بحران یک سرگردانی راهبردی و یک عجز استراتژیک گرفتار است که نمی تواند منافع به اصطلاح حیاتی خود را در منطقه جهان اسلام و خلیج فارس حفظ کند.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: مداخلات آمریکا برای آواره کردن ملت سوریه و شکست دادن نظام سوریه که حلقه محوری مقاومت اسلامی است، تاکنون جز شکست برای آمریکا چیز دیگری به دنبال نداشته است.

سلامی افزود: رژیمی همانند رژیم آل سعود که امروز مردم یمن را شبانه در ایام ماه رمضان زیر آوارهای دفن می کند و با ایجاد توطئه و فتنه ها خونی و تفرقه در جهان اسلام به آواره سازی ملت هایی همچون ملت سوریه و عراق می پردازد، باید بداند که نمی توان با ظلم در هیچ نقطه ای حکومت کرد.

وی تصریح کرد: شمارش معکوس فروپاشی نظام هایی که با مدل ظلم و جنایت، تعدی و تجاوز می خواهند اشتهای سیری ناپذیر قدرت طلبی خویش را ارضاء کنند، خاتمه یافته است.

جانشین فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: بر خود لازم می دانم از حماسه های اخیر فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه، فرزندان انقلابی شما امت مسلمان که در شمال غرب کشور توانستند با عکس العمل های سریع و ویرانگر، تمام کننده و قاطع گروه های اشرار و ضد انقلابی که به تحریک برخی از همین رژیم های مرتجع با شارژ مالی می خواستند حفره ای کوچک در نظام امنیتی کشور ایجاد کنند، در نقاط صفر مرزی دفن کنند.

سلامی یادآور شد: به این رژیم ها هشدار می دهم و به مقامات سیاسی در شمال عراق که به تعهدات خود پایبند باشند. هر نقطه ای که مبدا شکل گیری یک تهدید علیه نظام جمهوری اسلامی ایران باشد بدون هیچ ملاحظه ای ویران خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: به رژیم های مرتجع هشدار می دهم که بازی کودکانه با دم شیر را کنار بگذارید. اینجا ایران است. سرزمین مردانی که هنرشان شکستن استخوان قدرت های بزرگ است. این پیام ما است، همه بشنوند. واقعیتی است که اگر هوس کنند، می توانند آثار ویرانگر آن را به زودی ببینند. صبح پیروزی نزدیک است.

جانشین فرمانده سپاه عنوان کرد: ما تحت هدایت های رهبر انقلاب، قله های بلند پیشرفت، امنیت، اقتدار و عزت این سرزمین و جهان اسلام را خواهیم پیمود.

tel final1

Share