یک گیلانی مدیرعامل بانک صادرات شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از بانک مردم،پس از استعفای اسماعیل للـه‌گانی، طی حکمی سیاوش زراعتی مشاور بانکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به عنوان مدیرعامل جدید بانک صادرات ایران منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از استعفای اسماعیل للـه‌گانی، طی حکمی سیاوش زراعتی مشاور بانکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به عنوان مدیرعامل جدید بانک صادرات ایران منصوب شد.
۰۳(۳۳۳)از سوی وزیر امور اقتصاد و دارایی سیاوش زراعتی که پیش از این سابقه عضویت در هیئت مدیره بانک تجارت را در کارنامه کاری خود دارد به عنوان مدیرعامل بانک صادرات ایران معرفی و جایگزین اسماعیل للـه‌گانی شد.

سیاوش زراعتی کیست؟

سیاوش زراعتی سندیانی متولد رضوانشهر از توابع استان گیلان است که تا سال ۱۳۹۳ مدیرعامل بنیاد خیریه فرهنگی ـ آموزشی صدر هاشمی‌نژاد و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بود و مدیریت عامل مؤسسه بنیان فرهنگ صدر، ریاست هیأت مدیره شرکت کفش ملی و عضویت در هیأت مدیره و مدیریت عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی ملی را نیز در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.

سیاوش زراعتی از فروردین ۱۳۹۳ مشاور امور بانکی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور است و با حکم رئیس‌جمهور عضو هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید (صندوق مهر امام رضا) می‌باشد. وی سال‌ها در بانک تجارت بوده و در مقطعی به عنوان عضو هیات مدیره این بانک معرفی شد.

tel final1

Share