مدیرکل بهزیستی گیلان خبر داد:

یک هزار و ۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار بهزیستی گیلان آماده دریافت وجوهات فطریه مردم هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر کل بهزیستی گیلان خبر داد: یک هزار و ۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار بهزیستی گیلان آماده دریافت وجوهات فطریه مردم در روز عید سعید می باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر کل بهزیستی گیلان گفت: ادارات، مراکز دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی گیلان آمادگی لازم را برای جمع آوری وجوهات فطریه مردم خداجوی گیلان را دارند.parsi_2016-06-29_23-01-44

محمد رضا پارسی افزود: سازمان بهزیستی بر اساس فتاوی مراجع عظام می تواند وجوهات فطریه را جمع آوری نماید.

وی تصریح کرد: ذکات فطریه جمع آوری شده نیز نیز صرف خانواده های بی بضاعت، ایتام، معلولان و سالمندان بی سرپرست خواهد شد.

پارسی افزود: در سال گذشته بهزیستی گیلان در ۱۴۳۰ پایگاه ثابت و سیار جمعاً به مبلغ (دویست و ده میلیون تومان) فطریه جمع آوری نمود که مبلغ ذکر شده را با کسب مجوز های شرعی که بهزیستی کشور از مراجع و علما و مجتهدین دریافت کرد برای مواد غذایی،پوشاک،تامین جهیزیه نوعروسان،مسکن معلولان و…  هزینه نمود.

مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن درخواست از مردم گیلان برای اهدای فطریه خود به بهزیستی اظهار کرد: که تمامی افراد و مراکز ی که مجاز به جمع آوری وجوهات فطریه می باشند دارای برگه معرفی نامه بوده و لذا با افراد سود جویی که بدون معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر به درب منازل مراجعه می نمایند همکاری ننمایند.

گفتنی است، هم اکنون ۱۶۸ هزار معلول و زن سرپرست خانوار و کودکان بدون سرپرست وایتام تحت پوشش بهزیستی گیلان می باشند و از خدمات این سازمان بهره می گیرند.

tel final1

Share