یک نماینده مجلس مدعی شد; تقلید صدای روحانی توسط فریدون!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدجواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که از سوی مجلس پیرامون بحث حقوق‌های نجومی صورت گرفت به سرمنشاء این موضوع رسیدیم. یک کانون در نهاد ریاست جمهوری این مسائل را مدیریت می‌کند. آقای حسین فریدون شخص برجسته این کانون است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نق از باشگاه خبرنگاران ، محمدجواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که از سوی مجلس پیرامون بحث حقوق‌های نجومی صورت گرفت به سرمنشاء این موضوع رسیدیم. یک کانون در نهاد ریاست جمهوری این مسائل را مدیریت می‌کند. آقای حسین فریدون شخص برجسته این کانون است.

۴۸۲۴۳۶۶_۷۱۹کریمی قدوسی ادامه داد: خواسته ملت و نمایندگانشان این است که آقای رئیس جمهور به موضع خود در این زمینه که اعلام کرده با کسی عقد اخوت نبسته عمل کرده و آن را ثابت کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تاکید کرد: چرا باید عده‌ای از مسئولان مرتبط با فعالیت‌های غیرقانونی فریدون همچون مدیر عامل بانک رفاه عزل و به دادگاه معرفی شوند، اما وی همچنان برسرکار بماند؟

کریمی قدوسی با بیان اینکه دستیار رئیس جمهور تاکنون بارها به دلیل پرونده‌های سنگینش به دادگاه احضار شده، افزود: یکی از پرونده‌های حسین فریدون “تقلید صدای رئیس‌جمهور” است؛ در یک مورد وی با تقلید صدای روحانی طی تماس‌هایی با مراکز اقتصادی در راستای ترخیص کالاهای غیر مجاز اقدام کرده و از آنها خواسته تا جلوی واردات این کالاها را نگیرند.

وی افزود: در مورد دیگر نیز فریدون با تقلید صدای رئیس‌جمهور طی تماسی با مولاوردی معاون روحانی به وی اعلام می‌کند که از انجام یک سفر خودداری کند. مولاوردی هم که گمان می‌کند این دستور توسط رئیس‌جمهور داده شده از انجام آن سفر خودداری می‌کند.

نماینده مردم مشهد و کلات تاکید کرد: چندی بعد در جلسه ای رئیس‌جمهور به مولاوردی می‌گوید که چرا به سفر موردنظر نرفته و وی ماجرا را شرح می‌دهد!

کریمی قدوسی بیان داشت: فریدون به منظور این اقدام غیرقانونی به دادگاه احضار شده و روحانی نیز از این موضوع باخبر است. حتی گزارشات آن نزد مقامات است که با پی‌نوشت خواستار برخورد رئیس‌جمهور پیرامون این مسئله شده اند.

وی در توضیح پرونده دیگر دستیار رئیس‌جمهور یبان داشت: پرونده دیگر فریدون درباره فروش زمین‌های کیش است، وی با رانت ایجاد شده، این زمین‌ها را با قیمت‌های پایین به فروش می‌رسانده. البته تعدادی از مسئولان نیز در آنجا حضور داشته و حق دلالی دریافت می‌کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در پایان با تأکید براینکه این اخبار کاملاً موثق و رسمی بوده و بسیاری از نمایندگان نیز از آن مطلع هستند، خاطرنشان کرد: از روحانی می‌خواهیم طبق گفته خودش مبنی براینکه با هیچ کس عقد اخوت نبسته ظرف ۴۸ ساعت حسین فریدون را عزل کند؛ ما نیز در تذکراتمان این موضوع را مطرح کرده و خواستار موضع گیری قاطعانه رئیس‌جمهور در این زمینه هستیم.

tel final1

Share