با امضای یک قرارداد داخلی

یک برزیلی سرمربی قوی سپید انزلی شد/مارسلو: فرق زیادی بین انزلی و ریو نیست/با شناخت کامل به انزلی آمده‌ام+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مارسلو با بیان اینکه با شناخت کامل به انزلی آمده است اظهار کرد: با «اوزو» بازیکن برزیلی الاصل و کاپیتان تیم ملی ژاپن مشورت کردم و او به من گفت که این تیم مدیران بسیار خوبی دارد و بسیار در کار خود جدی هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پائولو مارسلو با امضای یک قرارداد داخلی سرمربی تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی شد.photo_2016-07-05_18-33-24

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, مارسلو در مراسم امضای قرارداد با اشاره به حضور خود در ایران اظهار کرد: اینجا آمده ام تا شغل و حرفه خودم را ارتقاء دهم و امیدوارم از این فرصتی که به وجود آمده به خوبی استفاده کنم.

این مربی برزیلی با اشاره به هدایت تیم زیر ۲۰ سال الشباب اظهار کرد: تجربه خوبی داشته و می توانم به تیم های پایه کمک کنم.

مارسلو افزود: از ریو برزیل آمده ام و مردم آنجا نیز بسیار فوتبال دوست هستند و فرق زیادی بین مردم شهر بنده و انزلی نیست.
وی مدرک تحصیلی خود را فوق لیسانس مدیریت دانش اعلام کرد و گفت: اساس کار بنده این است که دانش را انتقال دهم و از این لحاظ نیز مشکلی ندارم . سر تمرین تیم پایه که شرکت کردم از چندین بازیکن جوان خوشم آمد و اکنون آنان با بزرگسالان تمرین می کنند.

مارسلو با بیان اینکه با شناخت کامل به انزلی آمده است اظهار کرد: با «اوزو» بازیکن برزیلی الاصل و کاپیتان تیم ملی ژاپن مشورت کردم و او به من گفت که این تیم مدیران بسیار خوبی دارد و بسیار در کار خود جدی هستند.

سرمربی جدید قوی سپد انزلی گفت: مطمئن باشید تمام توان خود را برای باشگاه خواهم گذاشت, خوشبختانه تیم قوی سپید از نظر تاکتیکی و بدنی پتانسیل بالایی دارد اما باید در کار گروهی بیشتر کار کنیم.

حضور مارسلو در ایران تاثیرات مطلوبی بر روی فوتبال ساحلی می گذارد

photo_2016-07-05_18-33-21علیرضا غمگسار صابری مدیر عامل قوی سپید انزلی درباره ی تاثیر گذاری مربیان خارجی در فوتبال ایران اظهار داشت: بی شک هربار حضور مربیان بزرگ خارجی در ایران ردپایی از پیشرفت فوتبال در کشور ما برجای گذاشته است.

وی با بیان اینکه فرایند موفقیت یک تیم مستلزم داشتن عناصر مختلفی است, یادآور شد:  صرف حضور مربی با دانش روز در ورزش کشور نمی تواند یک تیم را موفق کند.

مدیر عامل قوی سپید انزلی گفت: باید بر مبنایی یک استراتژی و برنامه ریزی دراز مدت کار کنیم و با استعدادیابی و استفاده بهینه از داشته ها و بررسی وضع موجود پیش برویم.
غمگسار صابری عنوان داشت: بحث جذب سرمربی خارجی همواره از جمله موضوعات این باشگاه بوده است و باید شرایطی را فراهم نماییم که حداقل ۳ الی ۴ سال در لیگ های برتر مسابقات در کشور ما حضور داشته باشند تا زمینه رشد و شکوفایی فوتبال ساحلی و انتقال دانش به جوانان مستعد فراهم شود و در عین حال استفاده از مربیان بومی در کنار آنان و تقویت آن راهبرد اهداف این باشگاه می باشد.

وی اظهار کرد: این سرمربی تاثیرات مطلوبی را بر روی تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی خواهد گذاشت و از بدو حضور اقای پائولو مارسلو ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار نموده است و از سوی دیگر مربیان خارجی بر روی نظم و ترتیب اهمیت خاصی قائل هستند و سابقه و تجربه ی و کارنامه موفق این مربی در عرصه بین المللی و تجربه شان دلیل انتخاب این مربی ساحلی بوده است و اینگونه مربیان می توانند در فوتبال ساحلی دست به تحولات بزرگ بزنند که یکی از اهداف ما است.

به گزارش دیارمیرزا پائولو مارسلو  سابقه مربی گری در تیم الشباب، تیم ژاپن، امارات و چند تیم برزیلی را در کارنامه کاری خود دارد و همچنین مدال طلای دومین دوره بازی های ساحلی آسیا (مسابقه بین المللی کمیته المپیک) -در عمان ۲۰۱۰ را دارد. وی همچنین قهرمان جام ملت های آسیا (مقدماتی فوتبال ساحلی جام جهانی فیفا) در سال ۲۰۰۸ شده است.

از سوی دیگر مارسلو با باشگاه فوتبال فلوموندنز به مقام سوم  قرمانی فوتبال ساحلی ریو دو ژانیرو در سال ۱۹۹۹ دست یافته است.

گفتنی است قرارداد این مربی برزیلی با حضور در هیات فوتبال گیلان به صورت رسمی ثبت خواهد شد.


tel final1

Share