با حضور استاندار گیلان

یونس محمودی رسما فرماندار املش شد/پیشرفت ۴۵ درصدی ساخت سد پلرود/شهرستان املش را در بن بست تصور نمی کنیم/ مشکلات بیمارستان املش با فوریت برطرف شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان بر ضرورت برگزاری ملاقات رو در روی فرمانداران در یک روز خاص در هفته با مردم تأکید و تصریح کرد: درب اتاق فرماندار باید بر روی کسانی که دغدغه ی تولید و سرمایه گذاری دارند باز باشد و در جهت ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم گام بردارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان املش گفت : برای پرداخت تسهیلات به بخش صنایع تبدیلی مرکبات آمادگی کامل وجود دارد.IMG_8904

 دکتر محمدعلی نجفی در این جلسه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) با اشاره به اینکه پس از پایان دوران مسئولیت باید کارنامه ی عملی به مردم ارئه دهیم افزود: کار و تلاش اثر بخشی که نتیجه اش را مردم لمس کنند جزء تکالیف ماست.

نماینده عالی دولت در گیلان به موفقیت های دولت در ۳۳ ماه گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد فضای آرام اقتصادی در کشور و تثبیت بازار،کسب موفقیت در عرصه ی دیپلماسی علیرغم کارشکنی ها و شیطنت های استکبار جهانی و نیز توسعه ی امنیت داخلی، بهداشت،سلامت و بیمه ی همگانی از جمله ی این دستاوردها بوده است.

وی با بیان اینکه در توسعه ی اقتصادی،سیاسی،اجتماعی محور حفظ اخلاق است خاطرنشان کرد: از فضای همدلی و همزبانی که در استان وجود دارد باید با استفاده از تجارب افراد و با رعایت سعه ی صدر در پیشبرد اهداف از ظرفیت ها بهره مند شویم.

استاندار گیلان بر ضرورت برگزاری ملاقات رو در روی فرمانداران در یک روز خاص در هفته با مردم تأکید و تصریح کرد: درب اتاق فرماندار باید بر روی کسانی که دغدغه ی تولید و سرمایه گذاری دارند باز باشد و در جهت ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم گام بردارد.

وی وجود مواهب طبیعی، جاذبه های گردشگری و تاریخی غنی را از ویژگی های منحصربفرد املش دانست و افزود: علاوه بر اینکه شهرستان املش را در بن بست تصور نمی کنیم بلکه باید از ظرفیت آن کمال بهره را در جهت توسعه جذب گردشگر ببریم.

دکتر نجفی با اشاره به اینکه طی ۳ سال گذشته قیمت چای ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد گفت: چای ایرانی همیشه یک چهارم قیمت جهانی بود که امسال در حال نزدیک شدن به این قیمت هستیم.

وی با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات به بخش صنایع تبدیلی مرکبات آمادگی کامل وجود دارد افزود: در بخش فرآوری فندق نیز در صورت معرفی سرمایه گذار حمایت همه جانبه می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان استان گیلان را جزء استان های حادثه خیز عنوان و خاطرنشان کرد: باید در این خصوص استان را از هر جهت واکسینه کنیم و در این میان گسترش بیمه کشاورزی و دامی جزء اولویت های ماست.

وی بر ضرورت توسعه ی آبیاری تحت فشار مزارع برنج و چای تأکید و تصریح کرد: اجرای کامل طرح یکپارچه سازی و نوسازی اراضی کشاورزی در جهت افزایش تولید بسیار مهم است.

استاندار گیلان با تأکید بر توسعه ی راه های روستایی و بهره مندی گردشگران از مجهزترین و زیباترین جاده ها گفت: متأسفانه در مناطقی که از لحاظ گردشگری بکر هستند جاده های آن با عبور تریلی های باربری تخریب می شوند که در حال ترمیم آنها هستیم.

وی به پیشرفت ساخت سد پلرود از ۲۳ درصد به ۴۵  درصد اشاره کرد و گفت: برای تجهیز بیمارستان املش نیز دانشگاه علوم پزشکی با جدیت ورود پیدا کند و مشکلات تجهیزاتی را با فوریت برطرف کند.

وی با بیان اینکه نگاه ما نگاه تلاش،کار و خدمت است افزود: اگر صادقانه به میدان عمل وارد شویم خداوند نیز کمک خواهد کرد.

در پایان این نشست با قدردانی از تلاشهای حسین اسماعیلیان ، یونس محمودی  به عنوان فرماندار جدید املش معرفی شد.


tel final1

Share