در مراسم افتتاح بخش مراقبت های ویژه بیمارستان قائم رشت

لزوم راه اندازی اورژانس هوایی در غرب و شرق گیلان/حریرچی:بیمارستان قائم با افتتاح ٣٠ تخت icu گام بزرگی در راستای حوزه سلامت گیلان برداشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون وزیر بهداشت طی بازدید از بیمارستان قائم در سخنان کوتاهی در جمع خبرنگاران گفت: این بیمارستان با افتتاح ٣٠ تخت icu گام بزرگی در راستای حوزه سلامت گیلان برداشته است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بخش مراقبت های ویژه بیمارستان قائم با حضور دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت به بهره برداری رسید(گزارش تصویری).photo_2016-07-15_20-26-52

ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت طی بازدید از بیمارستان قائم در سخنان کوتاهی در جمع خبرنگاران گفت: این بیمارستان با افتتاح ٣٠ تخت icu گام بزرگی در راستای حوزه سلامت گیلان برداشته است.

وی افزود: درخواست ما از مسئولین این بیمارستان این است که به نحوی هزینه ها را مدیریت کنندتا مردم به توانند به راحتی از امکانات استفاده نمایند.

معاون وزیر بهداشت اظهار کرد: با توجه به ارزیابی به عمل آمده این بیمارستان بین بیمارستان های خصوصی کشور از سطح بسیار بالایی برخوردار می باشد.

گیلان به ۵ هزار تخت بیمارستانی نیاز دارد/لزوم راه اندازی اورژانس هوایی در غرب و شرق گیلان

photo_2016-07-15_20-26-08شاهرخ یوسف زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده میزان تخت موجود در استان گیلان مشتمل از خصوصی و دولتی شامل ٣۴٠٠ تخت می باشد در حالی که نیاز استان بر اساس استاندارد های موجود بیش از ۵٠٠٠ تخت می باشد.

وی افزود: در واقع این میزان تخت برای جمعیت ساکن استان می باشد در واقع اگر بخواهیم جمعیت شناور استان را در زمان تعطیلات در نظر بگیریم یقینا نیاز بیشتر خواهد بود و با توجه به محدودیت های موجود در این زمینه سبب می شود دست ما بسته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وجود بیمارستان‌ها و آزمایشگاه های مرجع را نیاز استان دانست و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک به سمت بیمارستان های جامع برویم.

وی افزود: امروز با حضور قائم مقام وزیر جناب آقای دکتر حریرچی یکی از مباحث مهمی که مطرح شد راه اندازی اورژانس هوایی در غرب و شرق گیلان است که با توجه به فاصله های غرب و شرق گیلان, نیاز است اورژانس هوایی در استان وجود داشته باشد.

tel final1

Share