رئيس پليس آگاهي گیلان خبرداد

کشف ۱۸۸ تن برنج خارجی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته از یک سوله در«رشت»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از کشف ۱۸۸ تن و ۲۵۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق فاسد از یک سوله در رشت خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رئیس پلیس آگاهی  استان گیلان از کشف ۱۸۸ تن و ۲۵۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق فاسد از یک سوله در رشت خبر داد.

IMAGE636043407248593750سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با دریافت گزارشات مردمی مبنی بر ورود و توزیع برنج قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در سطح شهر، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با یادآروی اینکه ماموران این پلیس با انجام اقدامات نامحسوس پلیسی انبار نگهداری برنج های خارجی قاچاق را شناسایی کردند، افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با رعایت مقررات و کسب مجوز قانونی،وارد انبار مذکور شدند.

وی با تصریح براینکه پس ورود ماموران پلیس به این سوله که در یکی از محور های خروجی شهرستان قرار داشت تعداد زیادی کیسه های برنج فاقد علائم تجاری و تاریخ گذشته مشاهده شد، ادامه داد: از بازرسی از این انبار بیش از ۱۸۸ تن و ۲۵۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق فاسدشده کشف و ضبط شد.

سرهنگ فلاح کریمی با یادآوری اینکه کیسه های برنج قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، تصریح کرد: با توقیف برنج های دپو شده، مالک انبار مذکور دستگیر و با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
tel final1

Share