در هشتمین دور از مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان جهان و ایران

پیروزی ۷.۵ بر ۲.۵ تیم ستارگان جهان/مقصودلو شطرنج باز شکست ناپذیر ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در هشتمین دور از مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان جهان و ایران، تیم منتخب جهان با ۷.۵ امتیاز مقابل ۲.۵ امتیاز تیم منتخب ایران به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،در هشتمین دور از مسابقات بین المللی شطرنج جام ستارگان جهان و ایران در مرکز همایش ها و نمایشگاه های این منطقه در حال برگزاری است تیم منتخب جهان با ۷.۵ امتیاز در مقابل ۲.۵ امتیاز تیم منتخب ایران به پیروزی رسید.

indexبنا بر این گزارش در این دور از بازیها نایجل شورت از انگلیس بر احسان قائم مقامی پیروز شد و الکسی دریف از روسیه علیرضا فیروز جاء را مغلوب کرد، روماین ادوارد از فرانسه در یک بازی پایا پای امیررضا پور رمضانعلی را پشت سر گذشت و بازی ایوان سکولوف هلندی با آریا غلامی با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

پویا ایدنی در مقابل میرشنکو تن به شکست داد و سارا خادم الشریعه نیز مغلوب جهانگیر وحیدف از ازبکستان شد، پوریا درینی هم بازی را به مچیدلی شویلی از گرجستانی باخت و سید خلیل موسوی نیز با جان الوست از امریکا به تساوی رضایت داد.

شاهین لر پری هم مقابل سرگسیان از ارمنستان مساوی کرد و پرهام مقصود لو به عنوان یکه تاز میدان شطرنج تیم منتخب ایران با پیروزی در مقابل لی چانگ لی از چین همچنان تنها شطرنج باز بدون باخت ایرانی باقی ماند.

تا این دور از مسابقات نایجل شورت با ۷ امتیاز، پرهام مقصودلو با ۶٫۵ امتیاز و میرشنکو با ۶ امتیاز بالاترین امتیاز را در میان ۲۰ شطرنج باز حاضر در این مسابقات کسب کردند.

بنابراین در هشتمین دور از ده دور مسابقه این تورنمنت تیم ایران در مجموع ۲۹ امتیاز کسب کرده و این درحالی است که تیم ستارگان جهان ۵۱ امتیازی شده و فاصله امتیازات خود را به عدد ۲۲ رسانده است.

گفتنی است این مسابقات تا سی ام تیر ماه ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه ساعت ۱۷:۳۰ عصر همان روز، روز چهارشنبه در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه برگزار میگردد.

tel final1

Share