مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان

ورود ۲۲۲ هزار خودرو در تعطیلات عیدفطر به گیلان/بیشترین تردد از طریق خودروی شخصی انجام می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با بیان اینکه تاکنون ۲۲۲ هزار خودروی سواری به گیلان وارد شده است گفت: در روز اول تعطیلات عید فطر حدود ۱۱۳ هزار خودرو به گیلان وارد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تسنیم ،مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با بیان اینکه تاکنون ۲۲۲ هزار خودروی سواری به گیلان وارد شده است گفت: در روز اول تعطیلات عید فطر حدود ۱۱۳ هزار خودرو به گیلان وارد شد.
almohamadi_3285ناصر آل‌محمدی  با بیان اینکه در ایام تعطیلات عید سعید فطر تاکنون ۲۲۲ هزار خودروی سواری به گیلان وارد شده است اظهار داشت: روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه حدود ۱۱۳ هزار خودرو به گیلان وارد شد که از این تعداد حدود ۶۵ هزار خودرو از طریق آزاد‌راه وارد شدند.

وی میزان خودروی خارج شده از استان را حدود ۱۵ هزار خودرو اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه استان گیلان استانی گردشگرپذیر است بیشترین تردد از طریق خودروی شخصی انجام می‌شود و میزان استفاده از حمل و نقل عمومی کم است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان با بیان اینکه امسال با افزایش ۱۵ درصدی ورود خودرو به گیلان مواجه بودیم تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال گذشته حدود ۵۲ میلیون خودرو به گیلان وارد شد که این آمار امسال به ۷۳ میلیون رسید.

آل‌محمدی توسعه دوربین‌های تخلف سرعت و آماده‌سازی پایانه‌های مسافربری را از جمله برنامه‌های این اداره کل در ایام تابستان عنوان کرد و گفت: حدود ۹ پایانه در گیلان داریم که از این میزان سه پایانه در اختیار بخش خصوصی و بقیه در اختیار شهرداریها است.

tel final1

Share