واکنش بانک‎مرکزی به عکس «گرانترین نماز جماعت»!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی با ارایه توضیحاتی درباره عکسی که با عنوان «گرانترین نماز جماعت» در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است، اعلام کرد که این عکس دستکاری شده و هیچ یک از مدیران عامل بانک ها و استانداران در آن حضور ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از  ایرنا، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی با ارایه توضیحاتی درباره عکسی که با عنوان «گرانترین نماز جماعت» در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است، اعلام کرد که این عکس دستکاری شده و هیچ یک از مدیران عامل بانک ها و استانداران در آن حضور ندارند.

محمدعلی کریمی در یادداشت خود آورده است: در هفته اول ماه مبارک رمضان وزیر کشور با سه استاندار کرمان، آذربایجان شرقی و لرستان به بانک مرکزی آمد و در حضور رسانه ها به بحث و بررسی چگونگی تامین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و تسریع در رونق اقتصادی پرداختند.

بعد از جلسه و پیش از افطار، به درخواست آقای رحمانی فضلی وزیر کشور، برخی حاضران نماز مغرب و عشا را به امامت ولی الله سیف برگزار کردند. در تصویر منتشر شده توسط ایرنا، به جز وزیر کشور و یکی از مدیران بانک توسعه صادرات، تعدادی از همکاران اداری نیز در صف نماز حضور دارند.

استانداران به علت کمبود وقت برای رفتن به فرودگاه و بازگشت به استان هایشان، نماز را جداگانه اقامه کردند. بنابراین در تصویر موصوف، هیچ یک از مدیران عامل بانک ها و استانداران حضور ندارند.

به تازگی اما نسخه دستکاری شده عکس در حال گردش و چرخش است و با عنوان «گران ترین نماز جماعت»، افراد نمازگزار را با برچسب دریافتی و حقوق های رویایی، برجسته کرده است!

دنیای مجازی این روزها، با همه خوبی ها و گشایش هایش، فرصت تعمق و تامل را از بعضی هامان گرفته است. کاش بتوانیم برای حل مسایل انبوه جامعه، خود «تیتر» و «دستور کار» بسازیم و نگذاریم ابزارها برایمان دستور کار بسازند.

۸۲۱۳۶۵۳۷-۷۰۸۴۱۵۴۴

tel final1

Share