هشدار پلیس گیلان به خانواده ها در خصوص فعالیت شرکت های هرمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با هشدار در خصوص فعالیت شرکت های هرمی،گفت: خانواده ها مراقب جوانان خود باشند تا در دام شرکت های هرمی گرفتار نشوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سرهنگ فرهاد فلاح کریمی با هشدار در خصوص فعالیت شرکت های هرمی در سطح بعضی از دانشگاه ها و مراکز علمی، گفت: از ابتدا سال گذشته چندین پرونده فعالیت شرکت های مذکور به پلیس آگاهی استان ارجاع داده شده است.

IMG01065480رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در بررسی های پلیس مشخص شد که بعضی از افراد در دانشگاه ها و مراکز علمی با وعده به همکلاسی های خود به  کسب ثروت، آنها را به عضویت شرکت های هرمی در می آورند، افزود: افرادی که با ساده لوحی وعده های شرکت های هرمی را باور کرده اند، معمولا با وعده های واهی منزل را به مقصد های نامعلوم ترک می کنند.

وی با یادآوری اینکه افرادی که در این منجلاب گیر کرده اند، با دروغ پردازی سعی بر جذب پول از خانواده دارند تا به نوعی به مقاصدشان برسند، تصریح کرد: این افراد با یقین پیدا کردن به وعده هایی که هرگز به حقیقت نمی رسد، کنترل افکار خود را به مدیران و لیدرهای این شرکت ها می سپارند.

فلاح کریمی با بیان اینکه خانواده این جوانان با توجه به وضعیت نامناسب بازارکار و با هدف ایجاد شرایط شغلی مناسب، خواسته های مالی آنها را اجابت می کنند، گفت: خانواده ها با شریک شدن در ناآگاهی جوانان، مال و روحیه جوانان خود را به خطر می اندازند.

سرهنگ فلاح کریمی با تاکید براینکه افراد نباید در مقابل هر پیشنهادی به راحتی چراغ سبز تایید نشان دهند، یادآورشد: قشر جوان باید بداند که افراد های سودجو همیشه برای سوء استفاده از افکار پاک ها آنان، در کمین نشسته است.

tel final1

Share