در جلسه مشترک روسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی عنوان شد

هدف ابتدایی ورزش و جوانان پر کردن اوقات فراغت است/احداث ایستگاه ورزش‌های ساحلی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی گفت: هدف ابتدایی ما پر کردن اوقات فراغت جوانان بوده و هدف بعدی که در دستور کار قرار دارد ورزش قهرمانی خواهد بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه مشترک روسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی شهرستان بندرانزلی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هئیت فوتبال بندرانزلی، رئیس اداره برق، بخشدار مرکزی و مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان بندرانزلی در سالن جلسات فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.
photo_2016-07-05_09-10-26
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی شهرستان بندرانزلی با تبریک فرا رسیدن عید فطر و روز دهیار اظهار کرد: فعالیت ها و تلاش های تمامی دهیاران در بخش مرکزی مورد رضایت می باشد و از زحمات شوراهای اسلامی و دهیاران تشکر می کنم.
وی افزود: با تلاش های انجام شده شاهد توسعه روستاها در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، کشاورزی، فرهنگی،هنری، عمرانی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی درمانی بوده که قدردان تمام همکاری و همیاری ها هستم.
بخشدار مرکزی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه جلسه امروز به دو بخش تقسیم می شود تصریح کرد: بخش اول در خصوص فعالیت های ورزشی در ایام فصل تابستان و برنامه ریزی های انجام شده برای روستاها و محلات بوده و بخش دوم در مورد مشکلات شبکه های برق روستاها است.
عاشوری در پایان سخنان خود به شوراهای اسلامی و دهیاران توصیه کرد در خصوص فعالیت های ورزشی تعامل خوبی با اداره ورزش و جوانان و همچنین هیئت فوتبال شهرستان بندرانزلی داشته باشند.

هدف ابتدایی پر کردن اوقات فراغت جوانان است

photo_2016-07-05_09-10-38حمیدرضا قهرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی در این جلسه عنوان کرد: شهرستان بندرانزلی به دلیل آنکه ورزش خیز بوده و قهرمانان بسیاری از روستاها معرفی کرده است دوستان در دهیاری ها و شوراها علاقمند به توسعه و فعالیت های ورزشی هستند.
وی با ابراز خرسندی از نگاه مثبت ورزشی بخشدار مرکزی شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: با توسعه ورزش همگانی به دنبال کشف قهرمان هایی از دل مسابقات خواهیم بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه فقط به دنبال ورزش فوتبال نخواهیم بود افزود: ورزشهای چون والیبال ساحلی، دوچرخه سواری،  قایقرانی و ورزش های همگانی که موجب شور و نشاط اجتماعی در همشریان می شود را در دستور کار قرار داده ایم.

قهرمانی در پایان گفت: هدف ابتدایی ما پر کردن اوقات فراغت جوانان بوده و هدف بعدی که در دستور کار قرار دارد ورزش قهرمانی خواهد بود.

احداث ایستگاه های ورزش های ساحلی

photo_2016-07-05_09-10-31محمود رمضانی رئیس هئیت فوتبال شهرستان بندرانزلی در این جلسه اظهار کرد: در ایام تابستان موضوعی که همیشه مد نظر بوده اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بوده است که طی جلساتی که در گذشته برگزار کردیم به دنبال برگزاری مسابقات فوتبال محلات هستیم
وی افزود: در شهرستان به صورت دو گروه شرق و غرب و در شهر به صورت غازیان و انزلی برگزار خواهد شد اما در صورتی که استقبال خوبی صورت نپذیرفت به صورت متمرکز در استادیوم تختی برگزار می کنیم .
رئیس هئیت فوتبال شهرستان بندرانزلی با اشاره به هدف مورد نظر خویش در خصوص برگزاری این مسابقات بیان کرد: علاوه بر اینکه به دنبال پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان هستیم استعدادیابی را در دستور کار قرار داریم.
رمضانی در پایان از احداث ایستگاه های ورزش های ساحلی خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد ایستگاه های ورزشی ساحلی در سطح شهرستان و برگزاری مسابقات ساحلی هستیم و طی جلساتی که با نماینده مردم انزلی در مجلس داشتیم تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است.

کیومرث فضل الله پور رئیس اداره توزیع برق شهرستان بندرانزلی پس از گوش فرا دادن به مشکلات روستاهای شهرستان اظهار کرد: شهرستان بندرانزلی با توجه به بافتی و رطوبتی بالا که وجود دارد تاسیسات عمر کمتری نسبت به جاهای دیگر دارد.
وی افزود: ۸۴ هزار اشتراک در شهرستان وجود دارد که از ۱۰ هزار اشتراک آن در روستاهای شرق، روستای آبکنار و کپورچال و ۷۴ هزار اشتراک نیز در شهر داشته ایم که در همین مبحث ۱۱۱۰ تراسفورماتور، ۱۲ هزار چراغ روشنایی معابر، ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار قوی هوایی و زمینی در سطح شهرستان موجود می باشد.
رئیس اداره توزیع برق شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: در طول ۴ سال گذشته ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در سطح روستاها که شامل افت ولتاژ، تامین برق پمپاژها هزینه شده است و ۱ میلیارد و ۳۰ میلیون برای اجرای طرح های آماده و ضروری روستاها نیاز داریم.

گفتنی است در پایان این جلسه از دهیاران شهرستان بندرانزلی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

photo_2016-07-05_09-10-09

tel final1

Share