نماینده آستارا خواستار افشای راز واردات انحصاری پوشاک توسط یک برند ترکیه ای شد

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی،ضمن انتقاد از واردات انحصاری پوشاک توسط یک برند ترکیه ای گفت:وزارت صنعت باید پاسخگوی چگونگی اخذ مجوز توسط این برند ترکیه ای و واردات انحصاری آن باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت, ولی داداشی،ضمن انتقاد از واردات انحصاری پوشاک توسط یکی از برندهای ترکیه ای به کشور،گفت:آیا این مجوز که به صورت انحصاری به یکی از شرکت های پوشاک خارجی  داده شده،مبارزه با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نیست؟dadashi05102888572751_Orig

نماینده مردم آستارا درمجلس شورای اسلامی،افزود:مجوز ورود پوشاک ترکیه از دولت با چه رانت و ویژه خواری گرفته شده و از چه شخص حقیقی یا حقوقی اخذ شده است.

داداشی با بیان اینکه  این برند پوشاک ترکیه در داخل کشور مشابه خارجی دارد،ادامه داد:سازمان مبارزه با قاچاق کالا با مشارکت دادگستری محصولات مشابه این برند را از بازار جمع آوری کرده اند.

وی اظهار کرد:متاسفانه این برند علاوه بر پایتخت دربرخی از شهرهای دیگر کشور نمایندگی دارد و مشاور حقوقی این برندها اقدام به جمع آوری محصول مشابه داخلی خود از شهرهای مختلف کشور می کنند.

عضوکمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:وزارت صنعت باید پاسخگوی چگونگی اخذ مجوز توسط این برند ترکیه ای و واردات انحصاری آن باشد.

tel final1

Share