دیارمیرزا گزارش می دهد

ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در بندرانزلی طنین‌انداز شد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم در انزلی آغاز و ندای حمایت از مردم فلسطین را سر داده شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم در انزلی آغاز و ندای حمایت از مردم فلسطین سر داده شد.
امروز بزرگ و کوچک، پیر و جوان، مرد و زن همه به خیابان های شهر آماده تا ندای حمایت خویش از مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده تا وجدان های خفته ی کشورهای حامی اسرائیل خون‌خوار را بیدار کنند.photo_2016-07-02_13-40-29
حضور و حمایت مردم انزلی دیدنی و ستودنی بود به طوری که حرکت جمعیت در مسیر راهپیمایی به آرامی پیش می رفت.
مردم انزلی شعارهایی چون مرگ بر اسرائیل و حامیان او، الله اکبر سر دادند اما یکی از شعارهایی که لرزه بر جان خیلی ها انداخت شعار حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی بود که دل هر انسانی را به درد می آورد و او را به تفکر می برد که به چه گناهی و چرا ؟
جانبازان و حضور خانواده شهیدان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم که دوش به دوش با مردم حرکت می کردند و با شعارهای خویش جنایات اسرائیل را محکوم کردند جلوه خاصی به این راهپیمایی داده بود.
حضور پرشور خانواده ها در پیاده رو های مسیر و همراهی آنان با جمعیت و ریختن گلاب و آب توسط کودکان جلوه دیگری به راهپیمایی روز جهانی قدس داده بود و از حرارت گرمای سوزان و شرجی انزلی هر چه بیشتر می کاهید.
به آتش کشیدن و لگد مال کردن پرچم اسرائیل از دیگر اقدامات این روز بود.
اینجا شهر بندرانزلی است، شهری که رهبرم آن را قهرمان پرور می داند اینجا خانه شهید اخترکاویان ها ، دوربین ها و شهر من است.

خبرنگار: دانیال ابراهیمی

 

tel final1

Share