فرمانده انتظامي استان گيلان

نباید نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی بی‌تفاوت باشیم/خدمت در نیروی انتظامی عبادت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: نباید نسبت به ناهنجاری های اجتماعی بی تفاوت باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: نباید نسبت به ناهنجاری های اجتماعی بی تفاوت باشیم.

۱ (۲)سردار”محمدرضا میرحیدری” با اشاره به ترافیک و عبور گردشگران در ایام پیک سفر از شهرستان رودبار، گفت: ماموران پلیس راه و راهنمایی و رانندگی این شهرستان با حضور شبانه روزی زمینه آرامش و امنیت شهروندان و گردشگران را به ارمغان آورده اند.

وی خدمت در نیروی انتظامی را فرصت مغتنمی برای خدمت رسانی بیان کرد و متذکرشد: پلیس باید در تمامی زمینه ها یار و یاور مردم باشد.

سردارمیرحیدری با تاکید براینکه حفظ و بقای نظام یک ارزش معنوی است، ادامه داد: نیروی انتظامی زمینه ساز امنیت و آرامش برای آحاد مردم و اجتماع است.

رئیس پلیس گیلان با یادآوری اینکه حضور پلیس برای مردم نوید بخش امنیت و آرامش است، اضافه کرد: خدمت در نیروی انتظامی یک شغل محسوب نشده بلکه به منزله عبادت در پیشگاه خداوند است.

وی اخلاص را مهمترین سرلوحه کاری پلیس برشمرد و افزود: اگر مامور پلیس با اخلاص و برای خدا قدم بردارد، اجر آخرت و شهادت را نصیب خود کرده است.

میرحیدری خوش اخلاقی با مردم را یکی از خصوصیات اخلاقی نیک پلیس دانست و اشاره کرد: جایگاه خدمت رسانی به مردم و مومنان، دارای ارزش بالایی است که باید آن را با جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه به مردم حفظ کنیم.

وی با اشاره به اقدامات خصمانه دشمنان نظام اسلامی، تاکید کرد: امروز یکی از اهداف دشمن این است که نیروهای ازرشمند نظام مقدس اسلامی را تخریب کنند.

این مقام ارشد انتظامی با تصریح براینکه همه با امنیت و عزت خود را مدیون خون مطهر شهداء هستیم، ادامه داد: داشته های ایران اسلامی به سختی به دست آمده است که باید برای نگهداری همه این ارزش ها جانفشانی کنیم.

سردار میرحیدری با بیان اینکه برخورد جدی و قاطع با مفاسد اجتماعی و ناهنجاری ها یکی از وظایف محوله به پلیس است، اضافه کرد: دشمن با تهاجم نرم خود سعی دارد تا بر افکار جامعه طوری اثر بگذارد که ملت را دست مایه اراده خود قرار دهد.

سردارمیرحیدری با یادآوری اینکه نباید نسبت به ناهنجاری های اجتماعی بی تفاوت باشیم، خاطرنشان کرد: اگر نسبت به مسائل و معضلات اجتماعی بی تفاوت باشیم، ممکن است زیانه های آتش معضلات اجتماعی دامن گیر همه شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مبارزه با توزیع و فروش مواد مخدر از دیگر اهداف پلیس است، متذکرشد: مواد مخدر و اعتیاد زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی دیگر می شود.

وی با تاکید براینکه حضور آگاهانه و مقابله با مفاسد و مضرات فضای مجازی از اقدامات دیگر پلیس است، اضافه کرد: اگر آسیب های فضای مجازی را جدی نگیریم، در برابر آسیب های کلان آن آسیب پذیر خواهیم شد.

میرحیدری با اشاره به ورود کالاهای قاچاق و تاثیر آن بر تولیدات داخلی و اقتصاد کشور، گفت: مبارزه با کالای قاچاق موجب افزایش توان تولید و اقتصاد داخلی می شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه توان پایین چرخه اقتصاد موجب افزایش نرخ بیکاری می شود، افزود: بیکاری همانند اعتیاد می تواند زمینه ساز آسیب های مختلف اجتماعی باشد.

گفتنی است، نشست آگاهسازی کارکنان انتظامی شهرستان رودبار با حضور فرمانده انتظامی استان گیلان در این شهرستان برگزار شد.

tel final1

Share