خطبه آتشین امام جمعه اسالم:

می‌گفتند احمدی نژاد موقع رفتن خزانه را خالی کرده و بودجه نداریم/ امروز فهمیدیم اولویت بودجه چه کسانی هستند/اگر اقدام قاطعی انجام نشود دولت یازدهم به دولت «تدفین امید» تبدیل خواهد شد/پاداش های کهکشانی به اعتماد عمومی ضربه زد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه اسالم با اشاره به فیش های نجومی تصریح کرد: به نظر می رسد دولت از شعار اصلی خود که تدبیر و امید است صد ها کیلومتر فاصله گرفته و اگر کار اساسی نکند و اقدام جدی، قاطع و انقلابی انجام ندهد به دولت تدفین امید تبدیل خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام جدائی در خطبه های نماز جمعه اسالم تقوی را شاهراه حرکت در صراط مستقیم دانست و گفت: توجه به زندگی پس از مرگ ، توجه به آخرت و توجه به عواقب سوء گناهان یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند موتور تقوا را در وجود انسان روشن کند.
photo_2016-07-02_17-33-21
دوستی با اسرائیل یعنی دوستی با شیطان

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از اسالم, امام جمعه اسالم نفاق و دوروئی، دروغ و تهمت, زیاد شدن بدحجابی ها،آرایش های غلیظ زنان، لباس های محرک و بدن نما را ناشی از توجه نکردن به عالم پس از مرگ دانست و گفت: این موارد ناشی از غفلت از معاد و اعتقاد ضعیف به روز قیامت است و الا اگر انسان به این بُعد از زندگی توجه می کرد این چنین در باتلاق گناهان و دنیا پرستی گرفتار نمی شد.
حجت الاسلام جدائی شعار علیه ظالمین و دفاع از مظلومین ار از مصادیق بارز تقوا خواند و یادآور شد: حرکت باشکوه امروز شما مردم مومن و انقلابی بخش اسالم را در روز قدس و در حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین را ارج می نهم و خاضعانه از شما تقدیر و تشکر می کنم.

وی از صهیونیسم جهانی  به عنوان بزرگ ترین خطر برای جهان اسلام نام برد و گفت: بزرگ ترین بلا برای امت اسلام، خطر اسرائیل است و البته زمانی این خطر افزایش می یابد که دولت های خائن کشورهای اسلامی در پشت پرده، با اسرائیل، دست دوستی می دهند.

امام جمعه اسالم گفت: دوستی با اسرائیل یعنی دوستی با شیطان ،دوستی با اسرائیل یعنی دوستی با قاتلین مسلمین و امروز دو دولت آل سعود و آل خلیفه دو سر قیچی برای از بین بردن وحدت امت اسلامی هستند.

ضرر آل سعود در دنیا ، از ضرر یزید در سال ۶۱ هجری بیشتر است

حجت الاسلام جدائی با بیان اینکه امروز ضرر آل سعود در دنیا ، از ضرر یزید در سال ۶۱ هجری قمری برای اسلام بیش تر است, متذکر شد: جنایات اسرائیل در فلسطین اگر به درستی به تصویر کشیده شود، تمام نفوس عالم، از اسرائیل منزجر و متنفر خواهد شد.

وی افزود: شکنجه هزاران کودک زیر ده سال در اردوگاه های مخوف اسرائیلی ، فرشته های مهربان خداوند را به گریه در می آورد، هر قلبی را جریحه دار می کند اما دل پلید و کثیف جنایت کاران اسرائیلی، ذره ای تکان نمی خورد.
امام جمعه اسالم تصریح کرد: یکی از ابتکارات امام، نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس بود و فلسفه این نامگذاری این بود که مسلمانان هیچ وقت اولویت نخست اسلام که آزاد سازی قدس شریف است را فراموش نکنند.

وی یادآور شد: روز قدس در واقع روز وحدت , عزت و قدرت امت اسلام در مقابل صهیونیسم جهانی و اسرائیل جنایتکار و روز یک صدا شدن و فریاد علیه اسرائیل غاصب است.
حجت الاسلام جدائی گفت: ما با راهپیمایی روز قدس به مردم مظلوم فلسطین می گوییم که درست است ۷۰ سال تحت ظلم اسرائیل هستید ولی مایوس نشوید که جهان اسلام با شماست.

آیا به راستی از فیش های حقوقی بی خبر بودند؟!

وی با اشاره به فیش های حقوقی که این روزها ذهن مردم را درگیر کرده است, گفت: با توجه به مشکلات مالی فراوانی که دولت دارد انتظار نمی رفت این مشکلات وجود داشته باشد.

امام جمعه اسالم گفت: آیا به راستی سازمان برنامه و بودجه و کسانی که در رأس امور هستند و حقوق ها را پرداخت می کردند از این فیش ها بی خبر بودند؟!

حجت الاسلام جدائی اظهار کرد: معاون قوه قضاییه می گوید ۵۰ مدیر یک وزرتخانه (نفت) بالای ۴۰ میلیون حقوق دریافت می کنند و از طرفی خود دولت مخارج اش سرسام آور بالا رفته است.در سال ۹۲ مخارج دولت وقت ۵۱ هزار میلیارد بوده، در این چند سال ۴۶ درصد افزایش یافته و الان ۷۵ هزار میلیارد شده است.باید پرسید چرا در این دو سال مخارج دولت ۲۴ هزار میلیارد بیش تر شده است؟!

اگر اقدام قاطعی انجام نشود دولت یازدهم به دولت «تدفین امید» تبدیل خواهد شدphoto_2016-07-02_17-33-25

ویتصریح کرد: با این اوصاف به نظر می رسد دولت از شعار اصلی خود که تدبیر و امید است صد ها کیلومتر فاصله گرفته و اگر کار اساسی نکند و اقدام جدی، قاطع و انقلابی انجام ندهد به دولت تدفین امید تبدیل خواهد شد.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه در سال گذشته به ۱۶ مدیر ۹ میلیارد تومان حقوق پرداخت شده است, متذکر شد: یعنی حقوق ۴۹۰ کارگر در جیب فقط ۱۶ مدیر ریخته شده است.

وی افزود: مجموع حقوق دریافتی ۸ مدیر بیمه مرکزی ۳۵۰ میلیون تومان بود که با ۴ فقره وام ۴۵۰ میلیون تومانی بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان می شود.از سوی دیگر ۵ مدیر ارشد صندوق توسعه ملی در سال گذشته ۱.۵ میلیارد حقوق و ۲.۵ میلیارد تومان وام گرفته اند.

می گفتند احمدی نژاد موقع رفتن خزانه را خالی کرده و بودجه نداریم/ امروز فهمیدیم اولویت بودجه چه کسانی هستند
photo_2016-07-02_17-33-37
حجت الاسلام جدائی گفت: مدیر عامل بانک رفاه هم به تنهایی ۵۲۰ میلیون حقوق گرفته و دو مدیر بانک تجارت هم یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان حقوق و یک میلیارد تومان وام گرفته اند.این در حالی است که در سال گذشته کل بودجه ای که برای ۱۷ مسجد شیعه بخش اسالم و ده مسجد اصل تسنن داده شده، ۱۳ میلیون تومان می باشد و جالب این که مساجدی که نیاز شدید به بودجه داشتند مثل مسجد مصلی و کریم سرا، یک ریال هم بودجه داده نشد. ده ها بار برای کار های فرهنگی کمک خواستیم به ده ها جا نامه نوشتیم، و یک ریال هم بودجه ای داده نشد چون می گفتند احمدی نژاد کلاً موقع رفتن خزانه را خالی کرده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته، کل بودجه آسفالت شهر اسالم، ۲۲ میلیون تومان بود, اظهار کرد: یعنی کل بودجه آسفالت یک شهر با صدها کوچه و خیابان به اندازه حقوق یک ماه یک مدیر نفتی هم نبود.سال گذشته، هم کارخانه ها و هم شهرداری ها، ماه ها توان پرداخت حقوق کارکنان شان را نداشتند بدهند امسال فهمیدیم که اولویت، حقوق چه کسانی بود. صد ها زندگی به خاطر فقر و بیکاری متلاشی شد و امروز فهمیدیم این ها، صدقه سر چه کسانی بود.

امام جمعه اسالم تصریح کرد: سال گذشته، میلیون ها متر مکعب آب تصفیه شده، آب شرب از لوله های ترک برداشته خلیف آباد، به باد هوا رفت تنها به این دلیل که امکانات نیست، بودجه نیست و امروز فهمیدیم که بودجه بود ولی اختصاصی به چند نور چشمی پیدا کرده بود.

وی افزود: سال گذشته صد ها کارخانه و کارگاه تولیدی به خاطر کمبود شدید مالی به تعطیلی کشیده شدند و امروز متوجه شدیم که مشکل کمبود مالی البته برای همه نبوده است.

پاداش های کهکشانی به اعتماد عمومی ضربه زد

حجت الاسلام جدائی با اشاره به اینکه حقوق های نجومی در دولت های گذشته هم بوده تصریح کرد: اما در عین حال این مسئلهکمر دولت تدبیر و امید را خمیده کرد و حقوق های نجومی و پاداش های کهکشانی و وام های افسانه ای ضربه سنگینی به اعتماد عمومی مردم زد.

وی یادآور شد: دولت با حقوق های نجومی بزرگ ترین خودزنی را در حق خودش کرد و بعضی از اطرافیان رئیس جمهور محترم نیز در لباس دوست بزرگ ترین ضربه را به دولت تدبیر و امید وارد کردند.

امام جمعه اسالم در پایان گفت: امیدوارم رئیس جمهور با یک حرکت انقلابی، جدی و قاطع جلوی این مفاسد اداری را بگیرد و ریشه این فساد های اداری را بخشکاند تا برگ زرینی باشد بر تارک دولت تدبیر و امید.


tel final1

Share