بخشدار مرکزی شهرستان انزلی در بازدید از نوار ساحلی این منطقه اظهار کرد:

مناطق حادثه خیز دریا شناسایی شده است/پلاستیک های زباله برای حفظ محیط زیست به مسافران تحویل داده می شود+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی شهرستان بندرانزلی در بازدید از نوار ساحلی انزلی گفت: مناطق خطرآفرین دریا شناسایی شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،منوچهر عاشوری، بخشدار انزلی طی بازدید خود از نوار ساحلی این منطقه در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به اینکه مناطق خطرآفرین دریا شناسایی شده است ،گفت: برای حفظ جان مسافران و گردشگران  راه های دسترسی بسیاری از مکان های حادثه خیز را بسته ایم و به دهیاران روستاها توصیه کردیم افرادی را برای تذکر در آن مکان ها قرار دهند.

عاشوری ادامه داد: همچنین برای محافظت از محیط زیست پلاستیک های زباله ای تهیه شده که در اختیار گردشگران قرار می گیرد تا شاهد آلودگی های زیستی کمتری باشیم.

وی همچنین اظهار کرد: به مسافران توصیه می شود بیشترین همکاری را با ناجیان غریق داشته باشند و به رهنمودها و توصیه های آنها گوش فرا دهند و در مکان هایی که ناجیان غریق حضور ندارند به دریا نروند تا خدایی نکرده حادثه ای رخ ندهد.

بخشدار مرکزی شهرستان انزلی در پایان ضمن آرزوی سفری خوش برای مسافران گفت: مسئولان شهرستان انزلی تمام تلاش خود را انجام می دهند تا سفری خاطر انگیز را برای مسافران به وجود بیاورند.

tel final1

Share