مشاور مدیرکل ارشاد با تکذیب انتساب مصاحبه اش به استاندار گیلان:

مصاحبه بنده بدور از جریانات اخیر و متوجه شخص و مقام خاصی نبوده/ استاندار گیلان به نقد سازنده اعتقاد راسخ دارند/افکار عمومی ناظر بر احوالات رسانه ها هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ثقتی با تکذیب انتساب مصاحبه اش به استاندار گیلان اظهار کرد: ایشان رسانه ها را یکی از اهرمهای های توسعه استان دانسته اند و به نقد سازنده اعتقاد راسخ دارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رضا ثقتی اظهار کرد: مصاحبه بنده که اتفاقا قبل و بدور از جریانات اخیر با یکی از پایگاههای خبری گیلان با موضوع رسانه انجام گرفته بود در له و یا علیه کسی نبوده است.saghati_1005
وی افزود: بنده در آن مصاحبه بنا به حوزه کاری‌ام و تحصیلات و تجربه سالها همکاری با رسانه ها به بیان کوتاه دغدغه هایم در مقوله آسیب شناسی رسانه ها و دردها و مظلومیت هایی که حوزه رسانه به آن مبتلا به بوده؛ پرداختم و راضی نبوده و نیستم که آن مصادره به مطلوب شود و از گوشه و بریده ای آن؛ تیتر معنا دار علیه کسی استفاده شود.

رئیس سابق ارشاد رشت تصریح کرد: یکی از همان آسیب های ذکر شده همین است که مصاحبه فردی که درآن مقدمه و موخره ای دارد؛ اوج و فرودی دارد؛روح و قالب و کالبد مشخصی دارد را آنطور که خود خواسته ایم و منافع مان در گرو آن است را گرایش بدهیم به کسی و یا تفکری که مثلا با ما همخوانی و همگرایی ندارد! و درست در نقطه مقابل نظر و مواضع مصاحبه شونده گام برداریم! پس امانت داری مان چه می‌شود؟ تعهد و مسئولیتی که به حوزه مقدس خبررسانی داریم کجا میرود؟

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه بیان داشت: فراموش نکنیم آن افکار عمومی که بنده در مصاحبه قبلی خود از آن یاد نموده ام در حال رصد کردن و ناظر بر احوالات رسانه ها هستند و از بداخلاقی ها و استفاده ابزاری از قلم؛ از اغراق ها و غلو کردن‌ها؛ از هجو و تخریب و تهمت ها در فضای پاک و بی آلایش رسانه ها تبری می جویند و دوری می گزینند.
تقتی با بیان اینکه دادن آدرس های غلط و اشتباهی امری مذموم و محکوم است, متذکر شد: سوق و گرایش دادن اذهان برای در مقابله هم قراردادن رسانه ها با حاکمیت امری پسندیده ای نبوده و فارغ از منافع ملی کشور و استان عزیزمان گیلان است.
وی افزود: همانطور که در مصاحبه امروز مدیرکل ارشاد به صراحت آمده است تعدد و تکثر مطبوعات جزء تاکیدات استاندار فرهیخته گیلان بوده و ایشان در طی این سالها همیشه جز حامیان ارتقاء سطح رسانه ای استان بوده و در این حوزه دریغ نورزیده اند.

ثقتی در پایان یادآور شد: استاندار گیلان رسانه ها را یکی از اهرمهای های توسعه استان دانسته اند و به نقد سازنده اعتقاد راسخ دارند. امید است با استفاده از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در راستای تقویت و توسعه همه جانبه کشور و استان گیلان گام های اساسی برداریم.

tel final1

Share