طی حکمی

مدیرکل جدید فرودگاه‌ استان گیلان منصوب شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغی غلامرضا کریم‌آقائی را به مدت دو سال به‌عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌ استان گیلان منصوب کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغی غلامرضا کریم‌آقائی را به مدت دو سال به‌عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌ استان گیلان منصوب کرد.download

 در ابلاغ صادر شده از سوی رحمت‌اله مه‌‌آبادی خطاب به کریم‌آقائی مدیرکل جدید فرودگاه گیلان٬ استفاده کامل از ظرفیت‌های در دسترس و هماهنگی لازم با استاندار محترم و بکارگیری تمام توان و تجارب در جهت پیشبرد اهداف شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و برنامه‌های توسعه استان پر برکت و اجرای دقیق مأموریت‌های زیر تاکید شده است.

استقرار سیستم مدیریت ایمنی، نظام ارزیابی عملکرد و بهبود فرآیند مستند سازی در فرودگاه‌ها و واحدهای ستادی تابعه.

ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی در جهت جلب رضایت و پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و دیگر ذینفعان با تأکید بر تعامل لازم با فرودگاه‌های اطراف و پایش فرودگاه‌های رقیب منطقه و هماهنگی مؤثر با شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی– امنیتی و دیگر نهادهای عامل در خدمات فرودگاهی و بهینه‌سازی فرآیندها.

ارتقای سطح فرهنگ، اخلاق و دیسیپلین حرفه‌یی، توسعه کار تیمی، افزایش سطح مهارت‌ها و بهبود شرایط کاری«منابع انسانی متخصص» ضمن تأکید بر شناسایی و پرورش نیروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروری و کادر سازی.

نگهداری اصولی زیرساخت‌های موجود و بهره‌برداری مؤثر و اقتصادی از ظرفیت‌های فرودگاهی و فضای تحت کنترل، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها، با هدف حفظ و افزایش ثروت سهامداران ضمن تأکید بر انضباط مالی، اجتناب از هرگونه اتلاف منابع، کاهش هزینه‌ها با تأکید بر کاهش مصرف انرژی، رعایت دقیق قوانین و مقررات ناظر و هماهنگی کامل با ستاد شرکت.

پیش‌بینی و پیگیری لازم جهت تملک اراضی  مورد نیاز به‌منظور اجرای طرح‌های توسعه آینده بر اساس طرح جامع فرودگاه.

تعامل مؤثر با مسئولین ارشد استان به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی به و از فرودگاه

بدیهی است؛ عملکرد آن اداره‌کل براساس شاخص‌های ناظر بر مأموریت مذکور، هر شش ماه توسط اینجانب مورد بررسی قرار گرفته و کلیه حوزه‌های ستادی و فرودگاهی شرکت نیز موظف به همکاری کامل و حمایت همه جانبه از آن اداره‌کل جهت تحقق مأموریت‌ها و دیگر برنامه‌های ابلاغی خواهند بود.

توفیق بیش از پیش شما را در خدمت به نظام مقدس و مردم بزرگ ایران اسلامی از خداوند بزرگ خواهان است.

tel final1

Share