مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: لاهیجان شهرستان سبز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با اتمام گازرسانی به ۲۵ روستای آماده افتتاح شهرستان لاهیجان، هم اکنون ۱۰۰ درصد شهر و روستاهای شهرستان لاهیجان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و بزودی شاهد برگزاری جشن شهرستان سبز در لاهیجان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،۲۲۲۲۲۲۲۲مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با اتمام عملیات گاز رسانی و توسعه روستایی در شهرستان لاهیجان هم اکنون ۱۸۰ روستای دارای سکنه شهرستان لاهیجان از نعمت گاز برخوردار هستند و ضریب نفوذ گاز در بخش شهری و روستایی این شهرستان به ۱۰۰ درصد رسیده است.

ظهیری افزود : برای گاز رسانی به ۹۰ روستای شهرستان لاهیجان طی ۱۸ ماه گذشته بیش از ۵۰۰ کیلومتر شبکه گذاری با اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی اظهار کرد: با اجرایی شدن بیش از ۱۳۵۰ کیلومتر شبکه گازدار و ۴۰ هزار انشعاب در شهرستان لاهیجان، روزانه به بیش از ۷۲ هزار مشترک خانگی ، تجاری و صنعتی خدمات گاز رسانی ارائه می گردد.

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به ادامه اشتراک پذیری متقاضیان جدید گفت : تعداد مشترکین این شهرستان در چند ماه آینده به ۸۰ هزار مشترک خواهد رسید.

tel final1

Share