مجموعه مستند مسافران حرم در شهرهای رشت و آستانه اشرفیه اکران شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مستند شهید مسافر در مجتمع خاتم النبیا (ص) رشت و مستند شهید رضی در مجتنع خاتم الوصیا (ص) شهرستان آستانه اشرفیه اکران شد و با استقبال پرشور مخاطبین مواجه شد به طوری به علت ازدحام بیش از اندازه بسیاری از عزیزان موفق نشدند که به تماشای این دو اثر بنشینند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اکران مجموعه مستند مسافران حرم با استقبال پرشور مردم در شهرهای رشت و آستانه روبرو شد.

این مجموعه مستند مشتمل بر دو قسمت و بانگاهی به زندگی دو تن از شهدای مدافع حرم، شهیدان سعید مسافر و جمال رضی بوده که بعد از سه ماه تلاش مستمر برای مشتاقان به نمایش عمومی در آمد.

مستند شهید مسافر در مجتمع خاتم النبیا (ص) رشت و مستند شهید رضی در مجتنع خاتم الوصیا (ص) شهرستان آستانه اشرفیه اکران و با استقبال پرشور مخاطبین مواجه شد به طوری به علت ازدحام بیش از اندازه بسیاری از عزیزان موفق نشدند که به تماشای این دو اثر بنشینند.

در حاشیه مراسم از خانواده های این دو شهید تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در رشت حجت الاسلام مهدوی و در آستانه سرهنگ بایرامی قبل از اکران به سخنرانی پرداختند.

امین تمیزکار تهیه کننده و کارگردان این مجموعه از استقبال خوب مردم تشکر کرد و گفت: امیدواریم که با کمک مسئولین ذیربط بتوانیم که مجموعه مسافران حرم ادامه داشته باشد و مستند همه شهدای مدافع حرم را بتوانیم دراین مجموعه جمع آوری کرده و برای آیندگان یادگار بگذاریم.

tel final1

Share