سرهنگ هرمز عشقي خبرداد

متلاشی شدن باند سرقت به سردستگی یک زن در انزلی منجر به کشف ۲۰ فقره سرقت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سرهنگ هرمز عشقی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل،شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از دستگیری چهار سارق منزل و شش مالخر خبر داد و گفت: این عملیات به کشف ۲۰فقره سرقت انجامید.

سرهنگ هرمز عشقی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل،شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.eshghi_5331

وی با بیان اینکه کارآگاهان آگاهی با بررسی صحنه های سرقت و شیوه و شگردهای به کار رفته در سرقت ها به فردی ۲۲ ساله که سابقه دار بوده مشکوک شده و وی را دستگیر کردند، افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس هویت همدستان۲۵، ۳۰ و ۳۵ ساله خود را لو داد .

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۲ متهم در شهرستان رشت و یک متهم دیگر در بندرانزلی دستگیر شدند، بیان داشت: متهمان دستگیر شده به ۲۱ فقره سرقت منزل در شهرستان بندر انزلی، بخش خمام و شهرستان رشت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه یکی از متهمان زن بوده و سر دسته این باند سرقت می باشد، اظهار داشت: ۶ مالخر که اهل و ساکن رشت می باشند، نیز در شهرستان رشت دستگیر شدند.

سرهنگ عشقی با اعلام اینکه از محل اختفا سارقان، مقداری طلاجات مسروقه و وجه نقد،تعدادی دسته کلید و ابزار کار سرقت  کشف شده، خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس برای تکمیل شدن این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی در پایان به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به قفل های استاندارد  و لوازم و تجهیزات بازدارنده سرقت مجهز کنند.

tel final1

Share