کارگردان فیلم محمد رسول الله در رشت

متاسفانه جایگاهی که امامزادگان در فرهنگ عامه دارند،پیامبر اکرم ندارد/برای امامزادگان نذر می‌کنند اما باور نذر کردن برای پیامبر کمرنگ است/هجمه‌های زیادی علیه فیلم محمد رسول الله صورت گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجیدی با تاکید بر لزوم فعالیت در فرهنگ عامه برای شناساندن سیره عملی پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم)، گفت: متاسفانه جایگاهی که امامزادگان در فرهنگ عامه دارند، پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از شبستان ،کارگردان فیلم محمد رسول الله اعلام کرد: اسلام هراسی و تخریب چهره پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله وسلم) از سوی غرب به خاطر مظلوم بودن ایشان در امت اسلامی است.

photo_2016-06-24_00-07-07 مجید مجیدی،در همایش ملی معراج پیام آور خوبی ها که امشب(۲ تیر) در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا(علیه السلام) رشت برگزار شد از حضور در جمع مردم رشت ابزار خوشحالی کرد و گفت: پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) بیش از هر جای دیگری در میان امت خود مظلوم و غریب است.

وی خاطرنشان کرد: بخش زیادی از تلاش غرب برای اسلام هراسی و تخریب چهره پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) به خاطر مظلوم بودن ایشان در امت اسلامی است.

مجیدی با تاکید بر لزوم فعالیت در فرهنگ عامه برای شناساندن سیره عملی پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم)، گفت: متاسفانه جایگاهی که امامزادگان در فرهنگ عامه دارند، پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) ندارد.

وی افزود: بسیار می‌شود که مردم برای امامزادگان نذر می‌کنند اما این باور نذر کردن برای پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) کمرنگ است.

کارگردان فیلم محمد رسول الله اعلام کرد: علاوه بر کم کاری‌های تاریخی، در حوزه‌های مختلف و از جانب علما، دانشگاهیان و هنرمندان برای شناساندن سیره پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) کم کاری شده است.

وی به کم کاری های حوزه هنر و سینما در خصوص شخصیت پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۰۰ فیلم برای حضرت مسیح (علیه السلام)، ۱۲۰ فیلم برای حضرت موسی( علیه السلام) و ۴۲ فیلم برای بودا ساخته شده اما برای پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) که خاتم النبیین هستند، دو فیلم ساخته شده است.

مجیدی افزود:پس از ساخت فیلم محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) هجمه‌های داخلی و خارجی زیادی علیه فیلم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه باید از فرصت‌ها بهره برد تا شخصیت بی بدیل پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله وسلم) در جهان معرفی شود،گفت:جای سیره پیامبر در همه جا خالی است.

کارگردان فیلم محمد رسول الله، بحران جهان امروز را مسئله اخلاق دانست و گفت: پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) برای اتمام مکارم اخلاق آمدند.

مجیدی، جنگ امروز در دنیا را یک جنگ فرهنگی خواند و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا سیره پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) بیش از پیش برای نسل‌ها و جوانان معرفی شود.

tel final1

Share