استاندار گیلان در بازدید از بهزیستی

لزوم نظارت عالیه بهزیستی بر فعالیت های بخش خصوصی در آسیب های اجتماعی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به مناسبت هفته ی بهزیستی استاندار گیلان عصر امروز از اورژانس اجتماعی ، نمایشگاه صنایع دستی معلولان ، مرکز مشاوره اجتماعی و مراکز نگهداری نوزادان تحت پوشش بهزیستی بازدید کرد و در گفتگو با مددجویان و کارشناسان بهزیستی در جریان آخرین فعالیت های این نهاد حمایتی قرار گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به مناسبت هفته ی بهزیستی استاندار گیلان عصر امروز از اورژانس اجتماعی ، نمایشگاه صنایع دستی معلولان ، مرکز مشاوره اجتماعی و  مراکز نگهداری نوزادان تحت پوشش بهزیستی بازدید کرد و در گفتگو با مددجویان و کارشناسان بهزیستی در جریان آخرین فعالیت های این نهاد حمایتی قرار گرفت .

IMG_2253 دکترمحمد علی نجفی در این بازدید ، کار بهزیستی را کار بزرگی دانست و اظهار داشت : ارزش کار شما الهی و اجر و ثواب آن پیش خداوند محفوظ است و از لحاظ اداری نمی توان قدردانی کامل کرد .

وی با بیان اینکه بهره گیری از کارشناسان خبره می تواند خانواده ای را  از هم گسیختگی نجات داد گفت : اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت این است که از همه ی توان خود برای حمایت از اقشار آسیب پذیر بهره گیرد .

دکتر نجفی خواستار نظارت عالیه بهزیستی بر فعالیت های بخش خصوصی در آسیب های اجتماعی شد و گفت : آموزش نیروهای ستادی بهزیستی برای تقویت نظارت سیاستگذاری و پایش آسیب های اجتماعی را تقویت کنید چون خدمات شما در کاهش آسیب ها بسیار موثر است .

وی با اشاره به اینکه مولا علی (ع) بهترین الگو در دستگیری و کمک به دیگران است گفت : در هیج کجای دنیا به اندازه ی نظام اسلامی این حجم از خدمات محرومیت زدایی وجود ندارد و به این فعالیت ها افتخار می کنیم و حتی اگر بتوانیم یک خانواده را از آسیب ها ی اجتماعی نجات دهیم گویا همه ی جامعه را نجات داده ایم .

tel final1

Share