لاهوتی: شهرک صنعتی لوشان ظرفیت چشم‌گیری در چرخه صنعت گیلان محسوب می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: شهرک صنعتی لوشان یک ظرفیت چشم‌گیر در چرخه صنعت گیلان است و با فعال شدن واحدهای راکد در این شهرک گام موثری در راستای اشتغال و تولید گیلان برداشته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ،طهمورث لاهوتی اشکوری در جریان بازدید از شهرک صنعتی لوشان که با حضور نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی ، معاون توسعه منابع انسانی استانداری گیلان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد با اشاره به اینکه تعداد واحدهای مستقر در این شهرک ۱۱۵ واحد است اظهار داشت: واحدهای فعال و در حال بهره‌برداری این شهرک ۴۵ واحد است.lahooti_3496

وی اشتغال واحدهای در حال بهره‌برداری در این شهرک را ۵۷۶ نفر اعلام کرد و افزود: با اقدامات صورت گرفته در راستای رفع موانع تولید در استان این تعداد رو به افزایش است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اینکه زمین صنعتی این شهرک بیش از ۱۰۳ هکتار است خاطرنشان کرد: این شهرک بیش از ۲۵ هکتار زمین قابل واگذاری برای سرمایه‌گذاری دارد.

لاهوتی با بیان اینکه شهرک صنعتی لوشان یک ظرفیت چشم‌گیر در چرخه صنعت گیلان محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: با فعال شدن واحدهای راکد در این شهرک گام موثری در راستای اشتغال و تولید گیلان برداشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت در راستای رفع موانع تولید و صنعت، اقدامات خوبی را در دستور کار دارد تصریح کرد: کارگروه رفع موانع تولید در استان به‌صورت فعال در حال عملیاتی کردن رفع موانع و مشکلات پیش روی صنعت استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان شبکه توزیع برق ۲۰ وات، شبکه روشنایی داخلی شهرک، تامین آب و شبکه توزیع آب، تامین گاز و شبکه گاز، تصفیه‌خانه فاضلاب و شبکه جمع‌آوری فاضلاب را از پروژه‌های انجام شده این شهرک اعلام کرد و افزود: تکمیل عملیات زیربنایی شهرک صنعتی لوشان در دست اجراست.

index

index48565465464+983654+95

tel final1

Share