در تذکر شفاهی

لاهوتی: آقای روحانی دستگاه‌های اجرایی هیچ توجهی به وعده‌های شما نمی‌کنند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور ،گفت: شما در سفرهای استانی از پشت تریبون رسمی به مردم قول می‌دهید ،اما دستگاه‌های اجرایی هیچ توجهی به این وعده‌ها نمی‌کنند،چه کسی پاسخگوی این مساله است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه ۳۰ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی،گفت: طبق مواد ۱۵۸ و ۱۵۹ آیین نامه داخلی مجلس،برای تداوم امنیت ملی نظام  ۵۰۰۰ میلیارد تومان بودجه دفاعی کشور باید پرداخت می شد که حتی یک ریال از آن هنوز پرداخت نشده است.۲۰۱۶۰۲۱۰۹۰۱۸۵۶۸۳۳۵_Orig

نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور ،افزود:شما در سفرهای استانی از پشت تریبون رسمی به مردم قول می‌دهید ،اما دستگاه‌های اجرایی هیچ توجهی به این وعده‌ها نمی‌کنند،چه کسی پاسخگوی این مساله است؟

وی با اشاره به طرح‌های ارائه شده توسط نمایندگان مجلس دهم ،گفت: طرح‌های فوریتی زیادی توسط نمایندگان به هیات رئیسه مجلس داده شده است،اما نمی‌دانم چرا اداره قوانین مجلس آنها را چاپ نمی‌کند؛درحالی که فوریت این طرح‌ها باید تصویب شده و به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شود.

مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر سوم نماینده مردم لنگروددر مجلس ،گفت:تا این لحظه ۱۶۴ طرح به هیات رئیسه مجلس رسیده که به دلیل امکانات فعلی مجلس و روالی که درمجلس وجود دارد؛این طرح‌ها در نوبت چاپ قرار دارد. تلاش می‌کنیم روند چاپ و توزیع این طرح‌ها تسریع شود.

tel final1

Share