قدردانی رئیس پلیس گیلان از عملکرد شهرداری رودبار در تعطیلات عید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سردار میرحیدری فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان گفت: شهردار رودبار در حوزه امنیت و آرامش ،رضایت مندی و ارتقا امنیت اجتماعی و کاهش ترافیک خصوصا در ایام تعطیلات عید فطر تلاش بسیار خوبی نموده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سایت شهرداری رودبار ،نشست مشترکی بین ناصر عطایی، شهردار رودبار و سردار میرحیدری، فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان باحضور معاونین و مدیران به میزبانی نیروی انتظامی برگزار گردید.

۲۰۱۵۱۰۰۳۱۰۱۱۲۴_mirheidari1سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی گیلان نیز ضمن تشکر از خدمات و زحمات شهردار رودبار و مجمومه ی شهرداری در معابر شهری و ساماندهی رودخانه ی سفیدرود گفت: واقعا در حوزه ی ترافیک شهری و خدماتی که مردم از ارایه آن بهره مندی بیشتری داشته باشند جاده ی کنار ساحل شهر رودبار که توسط شهرداری ساماندهی شده نشان داد در زمان های بحران می تواند نقش موثری را ایفا نماید شهردار رودبار تلاش بسیار خوبی نموده اند و این کارها تاثیرات مثبتی در روحیه مردم در پشت ترافیک سنگین داشت و شهرداری با این کار نقش خوبی درکاهش ترافیک ایفا نمود.

عطایی، شهرداری رودبار در این نشست صمیمی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی در راستای برگزاری نظم و امنیت در سطح استان گیلان، امنیت و آسایش را از جمله ضروریات هر زندگی اجتماعی دانست و گفت: شاید به طور قطع بتوان ادعا نمود که این نعمت ارزشمند خواست فطری همه انسان ها است.

شهردار رودبار با بیان اینکه نیروی انتظامی و شهرداری به عنوان دو بازوی تواند و نهاد خدمتگزار به شهروندان درکنار هم هستند افزود: این دو نهاد باهماهنگی بهتر و بیشتر می توانند خدمات اساسی و ارزنده ای را برای مردم رقم بزنند و با تعامل و همکاری این دو خانواده بزرگ، می توان با آموزش و فرهنگ سازی معضلات اجتماعی را کاهش داد.

وی ادامه داد: صلابت و اقتدار پلیس باعث امنیت سلامت اعتماد و پویایی و نشاط در جامعه خواهد بود و نام پلیس برای شهروندان رودبار آسایش و آرامش را رغم خواهد زد.

شهرداری رودبار از تعامل نیروی انتظامی با شهرداری تشکر کرد و خواستار همکاری بیشتر در این زمینه شد و افزود: همکاری هر چه بیشتر این دو مجموعه باعث رضایتمندی مردم می گردد.

در پایان این نشست صمیمی طرفین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در رابطه با همکاری های بین شهرداری و نیروی انتظامی در حوزه ایجاد نظم و امنیت شهری بویژه همکاری های بیشتر جهت امنیت پارکها و اماکن عمومی و مبحث کنترل ترافیک پرداختند واز زحمات مهندس ناصر عطایی شهردار رودبار با اهدای لوح تقدیر توسط سردار میرحیدری تقدیر و تشکر شد.

tel final1

Share