در پی عدم توافق با احمدزاده

«فیروز کریمی» یا «علی دوستی‌مهر»; چه کسی سرمربی ملوان می شود!؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مشکل دیگری که ملوانان با آن درگیر بودند انتخاب سرمربی بود؛ پس از اینکه فرهاد پورغلامی که سابقه بازیکنی، مربی و سرمربی گری ملوان را در کارنامه خود داشت در اقدامی عجیب پس از پذیرفتن سرمربی گری این تیم به علت مشکلات خانوادگی! در جلسه معارفه خود شرکت نکرد، مسئولان این تیم را به فکر سرمربی بومی دیگری به نام محمد احمدزاده انداخت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از کسب نتایج ضعیف ملوان بندر انزلی و کسب تنها ۲۷ امتیاز از ۳۰ بازی که ماحصل ۵ برد، ۱۲ تساوی و ۱۳ باخت این تیم در لیگ پانزدهم بود و سقوط این تیم ریشه دار گیلان پس از سالها به لیگ دسته یک کشور، این تیم دچار حاشیه های زیادی شد که از جمله مهمترین آن ماجرای خرید امتیاز باشگاه نقت تهران بود.

malavan0294ملوان بندر انزلی پس از موفقیت در مزایده فروش امتیاز باشگاه نفت تهران و جشن و پایکوبی هوادارانش در خیابان ها با سدی به نام فدراسیون فوتبال روبرو شد و نتوانست به لیگ برتر باز گردد.

مشکل دیگری که ملوانان با آن درگیر بودند انتخاب سرمربی بود؛ پس از اینکه «فرهاد پورغلامی» که سابقه بازیکنی، مربی و سرمربی گری ملوان را در کارنامه خود داشت در اقدامی عجیب پس از پذیرفتن سرمربی گری این تیم به علت مشکلات خانوادگی! در جلسه معارفه خود شرکت نکرد، مسئولان این تیم را به فکر سرمربی بومی دیگری به نام «محمد احمدزاده» انداخت.

احمدزاده نیز پس از جلسه چهار ساعته با مسئولان ملوان شروط سه گانه رضائیان، مدیرعامل این تیم را نپذیرفت و راهی بوشهر شد و با تیم شاهین شهرداری این تیم قرارداد بست تا ملوان همچنان بدون سرمربی به کار خود ادامه دهد.

حالا شنیده ها حاکی از این است که فیروز کریمی که سابقه سرمربی گری ملوانان را در کارنامه خود داراست و با هواداران این تیم رابطه خوبی دارد و همچنین «علی دوستی‌مهر» سرمربی بازیکن ساز تیم ملی نوجوانان که به تازگی از سمت خود برکنار شده است گزینه های سرمربی گری ملوانان می باشند.

tel final1

 

 

Share