با حضور فرمانده سازمان بسیج کارمندان کشور

فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهدای کمیته امداد گیلان معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛ فرمانده سازمان بسیج کارمندان کشور در همایش نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی که با حضور جانشین فرماندهی مرکز مقاومت بسیج کمیته امداد کشور ، فرمانده بسیج کارمندان گیلان ، مدیرکل کمیته امداد گیلان و جمعی از بسیجیان کمیته های امداد گیلان در رشت برگزار شد گفت : امدادگران کمیته امداد پرچم داران انقلاب اسلامی هستند .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛ فرمانده سازمان بسیج کارمندان کشور در همایش نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی که با حضور جانشین فرماندهی مرکز مقاومت بسیج کمیته امداد کشور ، فرمانده بسیج کارمندان گیلان ، مدیرکل کمیته امداد گیلان  و جمعی از بسیجیان کمیته های امداد گیلان در رشت برگزار شد گفت : امدادگران کمیته امداد پرچم داران انقلاب اسلامی هستند  .

photo_2016-07-21_10-34-49سردار امیرخانی با قدردانی از تلاش های خالصانه همه بسیجیان بویژه امدادگران بسیجی کمیته امداد گفت : امدادگران کمیته امداد با حضور خود در عرصه های مختلف خدمت رسانی در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی تلاش می کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروزه باید به مقوله دشمن شناسی به عنوان یک محور اساسی در برنامه ها پرداخته شود افزود : طرح مهار انقلاب اسلامی که به وسیله  مارک پالمر از استراتژیست های معروف آمریکایی نوشته شد به محورهایی از جمله اعمال فشار اقتصادی به ایران ، دامن زدن به اختلافات مذهبی شیعه و سنی ، ایجاد ائتلاف ضد ایرانی در عرصه بین الملل ، دامن زدن به نافرمانی های مدنی و نارضایتی های عمومی و … تاکید شده است.

فرمانده سازمان بسیج کارمندان کشور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرموده اند : متعالی ترین هدف انقلاب اسلامی، تحقق تمدن نوین اسلامی است  تصریح کرد : برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید جامعه اسلامی نمونه و الگو را بسازیم و برای تحقق آن باید دولت اسلامی مطلوب شکل گیرد.

 سردار امیرخانی به بخش دیگری از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در خصوص نقش بسیجیان در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : به تاکید امام خمینی (ره) که فرمودند : “بسیجیان جهان اسلام باید به فکر ایجاد حکومت جهانی اسلام باشند و این شدنی است ” نقش بسیجیان در تحقق اقتصاد مقاومتی ، ایجاد دولت اسلامی مطلوب است که مقدمه تحقق جامعه اسلامی مطلوب است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد دولت اسلامی مطلوب همه باید تلاش کنند و این تنها بر عهده قوه مجریه نیست ادامه داد : برای ایجاد دولت اسلامی مطلوب دو الزام تحقق اداره اسلامی و کارمند در تراز انقلاب اسلامی مورد نیاز است.

سردار امیرخانی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی تنها برای رسیدن به رفاه اجتماعی نیست و  به کمک این تمدن که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است برای ارائه الگوی مناسبی جهت رسیدن به سعادتمندی دنیوی و اخروی تلاش می‌شود گفت : مهمترین و محوری ترین ماموریت و رسالت بسیج در ادارات ، حرکت در راستای تحقق منویات رهبری در بحث تحقق جامعه اسلامی است که به دنبال آن اقتصاد مقاومتی نیز تحقق پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات فرمانده سابق پایگاه مقاومت شهدای کمیته امداد گیلان تجلیل و علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد گیلان بعنوان فرمانده جدید معرفی شد.

tel final1

Share