با تصمیم و تایید هیات مدیره

عبور هیات مدیره از افاضلی; علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از برگزاری دو جلسه پی در پی اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود و با تایید هیات مدیره، علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی سرخ پوشان در فصل ۹۵-۹۶ منصوب گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود ،پس از برگزاری دو جلسه پی در پی اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود و با تایید هیات مدیره، علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی سرخ پوشان در فصل ۹۵-۹۶ منصوب گردید.۱۳۹۵۰۴۱۹۰۰۰۵۲۸_PhotoL
در این جلسه اعضای هیات مدیره پس از بحث و تبادل نظر در ارتباط با کاندیداهای عهده داری سرمربی سپیدرود و با در نظر گرفتن شرایط فنی، اجتماعی و زمان باقی مانده تا شروع مسابقات به اتفاق آرا علی نظرمحمدی را به عنوان سرمربی ارتش سرخ در فصل ۹۵-۹۶ انتخاب نمودند.
اعضای هیات مدیره در جلسه نخست به جمع بندی در خصوص کاندیداهای قبول پست سرمربیگری سپیدرود پرداختند و پس از اجماع بر روی علی نظرمحمدی در جلسه دوم، با حضور ایشان با استماع برنامه ها و خواسته های ایشان اقدام به رای گیری نمودند و در نهایت رای به انتخاب آقای نظرمحمدی به عنوان سرمربی سپیدرود دادند.

جلسه هیات مدیره باشگاه سپیدرود با حضور اعضا، تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر موارد زیر مصوب گردید:
۱- اعضای هیات مدیره بر شروع آماده سازی تیم تاکید داشته و به مدیرعامل ماموریت دادند سریعا بسترهای آماده سازی تیم را فراهم نماید.
۲- اعضای هیات مدیره باشگاه با تشکر از همه ی مربیان محترم به ویژه جناب آقای هومن افاضلی، که برای مربیگری سپیدرود اعلام آمادگی کردند، جناب آقای علی نظرمحمدی را به عنوان سرمربی سپیدرود در فصل آینده خود انتخاب کردند.

گفتنی است پس از درخواست محمد پور محسن مدیرعامل سابق سپیدرود مبنی بر در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه سپیدرود رشت ، امروز رسماً انتقال امتیاز این باشگاه پس از تأیید مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از حسام غلامی مالک سابق به محمدپورمحسن انجام گرفت و معرفی شد.

tel final1

Share