رئیس ستاد اقامه نماز گیلان خبرداد

طرح «سفیران صلح»در گیلان برگزار می‌شود/اسامی مساجدی که تا اذان صبح در رشت باز است در مبادی ورودی شهر نصب می شود/اجرای طرح «سلامت معنوی» در چهار بیمارستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس ستاد اقامه نماز گیلان با بیان اینکه ۱۱۵ نشست تحت عنوان «گفتمان خانواده مطهر» در گیلان برگزار شده است گفت: طرح «سفیران صلح» را در ۷۰ مسجد گیلان برگزار می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تسنیم ،رئیس ستاد اقامه نماز گیلان با بیان اینکه ۱۱۵ نشست تحت عنوان «گفتمان خانواده مطهر» در گیلان برگزار شده است گفت: طرح «سفیران صلح» را در ۷۰ مسجد گیلان برگزار می‌کنیم.
۱۴۲۴۶۹۴۷۴۵_hejazi1حجت‌الاسلام سید‌ابوطالب حجازی در مورد اقدامات ستاد اقامه نماز گیلان در ایام تابستان اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل تابستان گردشگران زیادی به گیلان وارد می‌شوند در این راستا جلساتی را با دستگاه‌های مربوطه برگزار کردیم و خیمه‌های معرفت را برای اقامه نماز مسافران برپا می‌کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان با بیان اینکه به نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی سرکشی و نظارت می‌کنیم بیان کرد: مساجد و نمازخانه‌های بین راهی را آماده حضور مسافران و گردشگران می‌کنیم که بتوانند تکلیف نماز خود را انجام دهند.

حجت‌الاسلام حجازی با بیان اینکه اسامی مساجدی که تا اذان صبح در رشت باز است را به شهرداری اعلام کردیم تصریح کرد:مقرر شد شهرداری رشت این اسامی را به‌صورت بنر در مبادی ورودی شهر نصب کند که مسافران و گردشگران از آن مطلع شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان از برگزاری طرح «سفیران صلح» در ۷۰ مسجد استان گیلان خبر داد و گفت: در ۷۰ مسجد از استان گیلان نماز جماعت صبح را برگزار می‌کنیم و هدف از این طرح احیای نماز جماعت صبح است.

وی برگزاری طرح «گفتمان خانواده مطهر» را از دیگر برنامه‌های ستاد اقامه نماز عنوان کرد و گفت: در این راستا ۱۱۵ نشست را برگزار می‌کنیم و با دعوت از پدران و مادران، شیوه‌های صحیح دعوت فرزندان به نماز را به آنها آموزش می‌دهیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان با بیان اینکه در شهرهای استان طرح «منهاج» را برگزار می‌کنیم اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، گسترش نماز در بین اصناف و بازاریان است و در قالب این طرح از آنها دعوت می‌کنیم که در نماز جماعت شرکت کنند.

حجت الاسلام حجازی از برگزاری طرح «سلامت معنوی» در چهار بیمارستان از استان خبر داد و گفت: در این راستا پزشکان، پرستاران و کارمندان بیمارستان‌ها را دعوت می‌کنیم و شیوه صحیح برخورد با بیماران را برای اقامه نماز به آنها در قالب کلاس‌ها و دوره‌هایی آموزش می‌دهیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان با بیان اینکه هشت کلاس ویژه زوج‌های جوان را با همکاری سایر ادارات برگزار می‌کنیم مطرح کرد: احکام نماز و فضیلت آن را در این کلاس‌ها برای زوج‌های جوان بازگو می‌کنیم.

حجت الاسلام حجازی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های دانشجویی و دانش آموزی، اجلاس شهرستانی نماز و مسابقه سراسری کتابخوانی نماز از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار ستاد اقامه نماز قرار دارد.

tel final1

Share